blog

ساخت اکانت اسپاتیفای رایگان

ساخت اکانت اسپاتیفای رایگان

خدمات ساخت اکانت اسپاتیفای به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می گیرد و راه اندازی این حساب های کاربری را برای کاربران ساده تر می کند. شما می توانید در خصوص ساخت اکانت اسپاتیفای از کارشناسان حرفه ای مجموعه ما کمک بگیرید. این خدمات در راستای استفاده بهتر از این برنامه در دسترس کاربران قرار گرفته اند.

ساخت اکانت اسپاتیفای در ایران

ساخت و راه اندازی اکانت اسپاتیفای در کشور ما، با پیچیدگی های خاصی همراه است. وجود شرایط تحریم در کشور ما ساخت و راه اندازی این اکانت های بین المللی را دشوار کرده است. از این رو خدمات ساخت این اکانت ها برای مشتریان ارزشمند خواهد بود. در این خصوص استفاده از وی پی ان یا تغییر آی پی آدرس برنامه ضرورت دارد و راه اندازی این اکانت ها را در ایران ساده تر می کند.

خدمات ساخت اکانت اسپاتیفای با استفاده از سایت رسمی اسپاتیفای، برنامه اسپاتیفای در گوشی های اندروید و آیفون و… ارائه می شوند. به این ترتیب استفاده از این برنامه در همه دستگاه ها میسر خواهد بود. ساخت این اکانت ها به صورت رایگان انجام می گیرد. به  این ترتیب مشتریان هزینه ای در راستای ساخت این اکانت ها پرداخت نخواهند کرد.

ساخت اکانت اسپاتیفای رایگان

خدمات ساخت اکانت اسپاتیفای رایگان

روش های ساخت اکانت اسپاتیفای

اکانت اسپاتیفای ساخته شده توسط تیم کارشناسان به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. البته این اکانت همه قابلیت های برنامه اسپاتیفای را در اختیار شما قرار نمی دهد. برای استفاده بهتر از قابلیت های برنامه باید با پرداخت هزینه های به صرفه، اشتراک های پریمیوم برنامه را خریداری نمایید. برای ساخت اکانت های رایگان اسپاتیفای مسیر ساده ای در اختیار شما قرار دارد. در این زمینه باید حتما از یک آدرس ایمیل و فیس بوک خود استفاده کنید.

برای ساخت این اکانت ها پس از ورود به سایت رسمی این برنامه، باید ایمیل آدرس خود را وارد کرده و سپس اجازه دسترسی به داده های موجود در دستگاه خود را به برنامه بدهید. با این روش ساده، به سهولت می توانید از اکانت رایگان این برنامه دسترسی داشته باشید. پس از وارد کردن آدرس ایمیل در این برنامه، کدهایی برای شما ارسال می شود که باید آن ها را در فیلدهای موجود در فیلد ثبت نام وارد کنید. در فرایند ثبت نام اطلاعاتی مانند تاریخ تولد، نام و… نیز وارد فیلدهای مربوطه می شود.

برای ورود به برنامه از طریق دستگاه های آیفون و اندروید نیز باید حتما برنامه اصلی اسپاتیفای را در اپ استور یا گوگل پلی دانلود کنید. خدمات ساخت اکانت اسپاتیفای برای استفاده از این برنامه در همه دستگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

فعال سازی اشتراک پریمیوم اسپاتیفای

به جز اکانت های رایگان اسپاتیفای، حساب های غیر رایگان و پریمیوم این برنامه نیز در دسترس مشتریان قرار می گیرند. این حساب ها در پلن های ماهانه، سه ماهه و… ارائه می شوند و شما به سادگی به همه آن ها دسترسی خواهید داشت. با پرداخت هزینه در این برنامه به قابلیت ها و ویژگی های بی شماری در این برنامه دسترسی خواهید داشت. قابلیت هایی مانند گوش دادن به موسیقی به صورت آفلاین، رد کردن نامحدود آهنگ ها و… با پرداخت هزینه در اسپاتیفای مورد استفاده قرار می گیرند.

مشکلی که در زمینه پریمیوم کردن اشتراک اسپاتیفای وجود دارد، پرداخت بین المللی هزینه آن از داخل کشور است. به دلیل شرایط تحریم این امکان نیز برای کاربران ایرانی وجود ندارد. کاربران از داخل کشور ما قادر به دسترسی به درگاه های پرداخت اینترنتی بین المللی نخواهند بود. به همین خاطر باید از خدمات شرکت های واسطه استفاده کرده و از این طریق پرداخت این برنامه ها را انجام دهند. خرید اکانت اسپاتیفای شما با هزینه های به صرفه توسط تیم حرفه ای و کارشناسان ما در دسترس قرار می گیرد.

خدمات ساخت اکانت اسپاتیفای رایگان

ساخت اکانت اسپاتیفای رایگان

نحوه استفاده از برنامه اسپاتیفای

برای استفاده از این برنامه پس از انتخاب پلن های مختلف اشتراک پریمیوم اسپاتیفای، باید به روش های استفاده از آن نیز دقت داشته باشید. در خصوص استفاده از این برنامه چند روش مختلف وجود دارد که کار را برای شما ساده تر می کند. شما می توانید این برنامه را از طریق وب پلیر اسپاتیفای باز کرده و از قابلیت های موجود در آن استفاده کنید. به این ترتیب به شکل کلود به این موزیک پلیر حرفه ای دسترسی خواهید داشت.

در این خصوص استفاده از نرم افزارهای دسکتاپ نیز کارایی خواهد داشت. خدمات ساخت اکانت اسپاتیفای رایگان برای ساخت اکانت در هر دستگاهی قابل استفاده خواهند بود. یکی از مزایا و برتری های مهم این برنامه، قابلیت اجرای آن بر روی دسکتاپ در سیستم ویندوز است. در این نرم افزارها نیز با وارد کردن آدرس ایمیل خود به سهولت وارد اکانت اختصاصی اسپاتیفای شده و به این ترتیب فایل های صوتی دلخواه را در اختیار خواهید داشت. این برنامه بر روی گوشی هوشمند شما نیز به سادگی اجرا خواهد شد.

مزایای اکانت اسپاتیفای پریمیوم

اکانت اسپاتیفای با روش های رایگان و غیر رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. اگرچه استفاده از اکانت های رایگان، در هزینه های شما صرفه جویی می کند، اما با استفاده از این حساب های کاربری به بسیاری از قابلیت های برنامه دسترسی نخواهید داشت. از میان آن ها می توان به دسترسی به فایل های صوتی بدون پخش تبلیغات آنلاین است. در صورتی که اکانت های پریمیوم اسپاتیفای را انتخاب کنید، بدون پخش تبلیغ از محتواهای صوتی استفاده خواهید کرد. کیفیت بیشتر فایل های صوتی نیز از مزایای اکانت های پریمیوم به شمار می رود. دسترسی به پادکست های متنوع نیز از قابلیت های اکانت اسپاتیفای پریمیوم به شمار می رود.

جمع بندی

در این بخش در رابطه با روش های راه اندازی اشتراک رایگان و پریمیوم اسپاتیفای اطلاعاتی را بررسی کردیم. در صورتی که می خواهید برای تست برنامه از اشتراک های رایگان استفاده کنید، خدمات نصب آن را از کارشناسان حرفه ای مجموعه ما بخواهید. شما می توانید بر اساس بودجه مد نظر خود هر یک از پلن های پریمیوم این برنامه را خریداری کرده و با استفاده از آن بیشترین قابلیت های پخش موسیقی را به دست آورید. اسپاتیفای در سال های اخیر به عنوان یکی از بهترین پخش کننده های موسیقی در عرصه های بین المللی معرفی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *