blog

ساخت اکانت اپل موزیک

ساخت اکانت اپل موزیک

اپل موزیک چیست و مراحل ساخت اکانت اپل موزیک چیست؟ اپل موزیک (Apple Music) از سری برنامه‌های اختصاصی و مهم و البته کاربردی برای سری محصولات ios اپل است که قابلیت‌‌ها و امکانات زیادی را در اختیار کاربران خود می‌گذارد. البته بعضی محدودیت‌ها سبب می‌شود که ما نتوانیم به درستی از سرویس های اپل موزیک استفاده کنیم، اما با وجود این محدودیت‌ ها هنوز هم با استفاده از گیفت کارت های Apple music کاربران می‌توانند از امکانات فوق العاده این برنامه مفید استفاده کنند. ما در این مقاله سعی داریم به بررسی ساخت اکانت اپل موزیک بپردازیم. اگر می‌خواهید و دوست دارید با روش عملکرد و استفاده از برنامه اپل موزیک (Apple Music) و ساخت اکانت اپل موزیک بیشتر آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه ما باشید.

برای خرید اکانت اپل موزیک بصورت قانونی و با ارزان ترین قیمت به فروشگاه پریمی اکانت مراجعه کنید.

خرید اشتراک اپل موزیک – اکانت apple music

تومان 125,000تومان 550,000
  • امکان شخصی سازی موسیقی های پیشنهادی
  • وجود بخش Apple Music Radio
  • شامل ایستگاه‌های رادیویی اینترنتی به صورت زنده در بیش از 200 کشور به صورت 24 ساعته
  • شنیدن موسیقی به صورت آفلاین
  • تماشای رایگان محتوای منحصر به فرد
  • دارای هوش مصنوعی قدرت مند برای تشخیص سلیقه موسیقی شما

مراحل ساخت اکانت اپل موزیک

سرویس اپل موزیک به صورت کلی از دو بخش تشکیل شده است: Apple Music Radio: در این بخش می توانید از ۱۷ ایستگاه متفاوت که سبک‌های مختلف موسیقی را پخش کنید و به شکل رادیویی و با کیفیت بالا موسیقی مورد علاقه تان و مورد نظرتان را گوش دهید.ساخت اکانت اپل موزیک Apple Music Connect: از بخش‌های پرطرفدار اپل موزیک است که کاربران در آن می‌توانند هنرمند مورد علاقه‌‌ خود را دنبال و پیگیری کنند. در این بخش، هنرمندان پشت صحنه و کنسرت های خود را به اشتراک می‌گذارند و در واقع این قسمت از Apple Music یک پل ارتباطی بین کاربران و هنرمندان موسیقی است که به علاوه می‌توانید موزیک‌های مورد علاقه خودتان را در Library ذخیره و از گوش کردن آنها لذت ببرید. برای استفاده از سرویس‌های اپل موزیک به صورت قانونی باید اشتراک این سرویس را خریداری و استفاده کنید. با توجه به اینکه پرداخت اشتراک باید به صورت دلاری انجام شود ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از گیفت کارت‌های اپل موزیک استفاده کنید. خوشبختانه برای خرید اکانت اپل موزیک نیازی به کردیت کارت نیست و فقط لازم است اعتبارحساب‌تان را به اندازه سرویسی که می‌خواهید بخرید شارژ و دارای اعتبار کنید.ساخت اکانت اپل موزیک

استفاده از اپل موزیک با گیفت کارت‌ها

برای استفاده از اکانت اپل موزیک با گیفت کارت لازم است مراحلی را که به صورت زیر اند انجام دهید. اگر بخواهید با آیفون یا آیپد اکانت خود را فعال کنید ابتدا باید کد گیفت کارت اپل موزیک را فعال کنید و مراحل آن به این صورت است:

  • در مرحله اول وارد قسمت App Store شوید.
  • گزینه Today را انتخاب و از بخش بالا و سمت راست صفحه، روی گزینه پروفایل خود می‌زنید.
  • در مرحله بعد صفحه جدیدی برای شما باز خواهد شد، در این صفحه گزینه Redeem Gift Card or Code را انتخاب کنید.
  • برای وارد کردن کد دو روش موجود است: “اسکن کد دیجیتالی” و “وارد کردن کد‌ها به روش عادی” که اگر با استفاده از QR Code این کار را انجام شود سریع‌تر به نتیجه خواهد رسید.
  • اگر دوست دارید از روش عادی استفاده کنید، روی گزینه Enter Code Manually بزنید و در کادر مربوطه کد ۱۶ رقمی را وارد کنید.
  • در مرحله پایانی نیز، از قسمت بالا و سمت راست صفحه، گزینه Redeem را بزنید و مراحل انجام شد.

ساخت اکانت اپل موزیک

روش استفاده از برنامه اپل موزیک

بعد از ساخت اکانت اپل موزیک می‌خواهیم به بررسی نحوه کارکرد این برنامه اپل موزیک بپردازیم. معمولا آیکون‌های برنامه اپل موزیک در صفحه اصلی یا همان Home Screen آیفون و آیپد قرار گرفته‌اند. وقتی برنامه را باز کنید دو گزینه پیش روی شما قرار می‌گیرد: قسمت اول آن مربوط به پخش موسیقی‌های ذخیره شده شما در حافظه داخلی خود آیفون است. گزینه دوم مربوط به پخش آهنگ‌های آیتونز استور است.

مراحل دسترسی اپل موزیک رایگان از طریق سایت Best Buy

وارد وبسایت Best Buy شوید، برای خود یک حساب کاربری ایجاد کرده و سپس وارد حساب کاربریتان شوید. در قسمت جستجوی سایت اپل موزیک موردنظرتان را وارد کنید تا به نسخه رایگان شش ماهه دسترسی پیدا کنید. بر روی دکمه add to chart کلیک کرده و اشتراک را به سبد خرید خود اضافه کنید. بر روی دکمه Go to chart کلیک کنید و Check out را انتخاب کنید. کد دیجیتالی که از طرف Best Buy به ایمیلتان ارسال می‌شود که به کمک آن می‌توانید اشتراک شش ماهه خود را فعال کنید.ساخت اکانت اپل موزیک

چگونه سرویس Apple One را در ایران خریداری و استفاده کنیم؟

به دلیل تحریم ها و عدم دسترسی کاربران ایرانی به به حساب های بانکی بین المللی، امکان خرید مستقیم برنامه Apple One در کشور ایران وجود ندارد. اما شرکت‌ها و وبسایت‌های معتبری در ایران وجود دارند که اشتراک این برنامه را برای شما، حتی با قیمت پایین‌تر خریداری کرده و در اختیار شما قرار می‌دهند. بنابراین شما می‌توانید به راحتی با خرید از وبسایت های واسط اکانت اپل وان را تهیه کنید و با خرید این سرویس از وبسایت‌های واسط، اشتراک اپل وان بر روی اپل آیدی شخصی شما فعال می‌شود، بدون اینکه به رمز عبور اپل آیدی شما نیاز باشد. 3 تا 24 ساعت پس از خرید اکانت ایمیل دعوت به اپل آیدی یا ایمیلی که هنگام خرید ثبت کرده اید، ارسال می‌شود. این فعال سازی از طریق روش فمیلی انجام می‌شود.

سخن آخر

در مقاله بالا سعی داشتیم به بررسی ساخت اکانت اپل موزیک بپردازیم. امیدواریم این مقاله برای علاقه‌مندان به موسیقی و علاقه‌مندان آیفون مفید باشد. با تشکر از توجه شما عزیزان‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *