blog

آپلود آهنگ در اسپاتیفای

آپلود آهنگ در اسپاتیفای

یکی از بخش های مهم و کاربردی اسپاتیفای Local Files است که قابلیت های بیشتری در ساختار این برنامه اضافه می کند. آپلود آهنگ در اسپاتیفای در این قسمت به سادگی انجام می شود. شما می توانید آهنگ ها و موزیک های دلخواه خود را در این بخش از برنامه آپلود کرده و یک فایل کامل موزیک در دسترس داشته باشید. کاربران با استفاده از رایانه یا گوشی های هوشمند خود در این قسمت آهنگ آپلود می کنند. این اپلیکیشن سوئدی در نسخه های پریمیوم در اختیار کاربران قرار می گیرد. در این بخش به فرایند آپلود موزیک در Local Files اسپاتیفای می پردازیم.

برای خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم بصورت قانونی و با ارزان ترین قیمت به فروشگاه پریمی اکانت مراجعه کنید.

اکانت اسپاتیفای پرمیوم spotify premium

تومان 20,000تومان 590,000
  • کیفیت بالای آهنگ ها​
  • بدون قطع شدن و نویز​
  • آفلاین گوش کنید و بدون محدودیت دانلود کنید​

مراحل آپلود آهنگ در Local Files اسپاتیفای

برای آپلود آهنگ در اسپاتیفای باید چند مرحله را پشت سر بگذارید. برای این منظور باید دستگاه مورد نظر شما به اینترنت و وای فای متصل شود. در این راستا باید حتما یک اکانت در اسپاتیفای داشته باشید. روش های آپلود موزیک در این برنامه را در زیر مشاهده می کنید:

آپلود موسیقی در سیستم pc

برای آپلود آهنگ در اسپاتیفای باید بعد از باز کردن برنامه در دستگاه رایانه خود بر روی سه نقطه بالای صفحه ضربه بزنید. پس از باز شدن منو وارد قسمت ادیت شده و گزینه Preferences را انتخاب کنید. سپس گزینه اسکرول را انتخاب کرده و Local files را انتخاب می کنیم. در این قسمت باید از گزینه Show Local Files استفاده کرده و فرایند آپلود را آغاز کنیم. در صورتی که گزینه های Downloads و Music Library در این برنامه غیر فعال هستند، حتما باید پیش از آپلود آن ها را فعال کنید.
در نهایت Add A Source را انتخاب کرده و آهنگ مورد نظر را از پوشه موجود در دستگاه خود لمس کنید. موزیک آپلود شده در کتابخانه اسپاتیفای شما در دسترس قرار می گیرد.آپلود آهنگ در اسپاتیفای

آپلود موسیقی در سیستم عامل iOS

برای آپلود آهنگ در اسپاتیفای در تلفن ها و تبلت های هوشمند اپل روش های ساده ای وجود دارد. در این دستگاه ها باید پس از اجرای برنامه وارد قسمت Settings شده و چرخ دنده های مشخص شده در این بخش را لمس کنید. سپس لوکال فایل را در این قسمت انتخاب می کنیم. گزینه Local audio files نیز در این قسمت انتخاب می شود. در این بخش موزیک انتخابی کاربران از دستگاه انتخاب شده و در برنامه آپلود می شود. این فرایند کمی مشابه با روش آپلود موسیقی در دستگاه پی سی است.آپلود آهنگ در اسپاتیفای

آپلود موسیقی در سیستم اندروید

اجرای برنامه اسپاتیفای در سیستم عامل اندروید و دستگاه های مرتبط با آن نیز به سادگی انجام می شود. در این برنامه باید به سراغ آلبوم موسیقی اسپاتیفای بروید. در این قسمت از گزینه Downloading می توانید فایل موسیقی مورد نظر را آپلود کنید. این فرایند در سیستم عامل اندورید بسیار ساده تر از سایر دستگاه ها خواهد بود. آپلود آهنگ در اسپاتیفای در هر یک از پلن های این برنامه به سهولت انجام می شود. کاربران برای استفاده از این قابلیت از اشتراک های پریمیوم استفاده می کنند که امکان دسترسی به کتابخانه موسیقی اسپاتیفای را فراهم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *