blog

کانوا چیست؟ معرفی کامل سایت و برنامه Canva

سایت کانوا چیست؟

کانوا یک پلتفرم استرالیایی برای طراحی گرافیکی است که برای ایجاد طرح هایی برای شبکه های اجتماعی، ارائه پوسترها، اسناد و سایر محتواهای بصری استفاده می شود. پس در پاسخ به سوال سایت کانوا چیست باید بگوییم اپلیکیشن کانوا یکی از ابزارهای گرافیکی است که به صورت آنلاین در دسترس کاربران قرار می گیرد. کار با این ابزار گرافیکی بسیار ساده است و این ابزار گرافیکی الگو های زیادی را ارائه می دهد.
بنابراین این اپلیکیشن برای کسانی طراحی شده که به خلق آثار بصری و گرافیکی علاقه مند هستند. به طور کلی کانوا یک نرم افزار فوق العاده است که برای طراحی و ادیت انواع عکس، ویدئو، پوست، لوگو و… است و طراحان مبتدی و حرفه ای می توانند از آن جهت خلق پروژه های بی نظیری استفاده کنند.
برنامه کانوا شامل قالبه های آماده برای استفاده کاربران می باشد. استفاده از سایت کانوا رایگان است و همچنین این پلتفرم اشتراک های پولی مانند کانوا حرفه ای و کانوا برای سازمان ها را برای امکانات بیشتر ارائه می دهد. در سال 2021 کانوا ابزاری برای ویرایش ویدئو را راه اندازی کرد. کاربران همچنین می توانند طرح های خود را به صورت چاپ کنند.
اگر در این فضا تازه کار هستید و درک اینکه سایت کانوا چیست و چه کاربردی دارد و چه کاری با آن می توانید انجام دهید، می تواند کمی دشوار باشد.

برای خرید اکانت کانوا پرو بصورت قانونی و با ارزان ترین قیمت به فروشگاه پریمی اکانت مراجعه کنید.

اکانت کانوا پرو Canva Pro

-تومان 50,000تومان 470,000
  • ویرایشگر جامع و کامل
  • امکان ساخت آگهی های وبلاگ و تبلیغات اکانت YouTube
  • دسترسی به بیش از 75 میلیون تصویر استوک
  • ویرایشگر فیلم
  • ویرایشگر برای ویرایش استوری های اینستاگرام
  • مجموعه ای از میلیون ها عکس، پوستر و لوگو

سایت کانوا چیست و چه کاربردی دارد؟

درمورد سایت کانوا در مقاله سایت کانوا چیست و در چه مواردی استفاده دارد می پردازیم.

کانوا در سال 2021 بیش از 70 میلیون کاربر فعال داشته است. ارزش شرکت کانوا میلیارد دلاری است. علاوه بر استرالیا در هفت کشور دفتر دارد. کشورهای که سایت کانوا در آن دفتر دارد عبارت اند از:
انگلستان، فیلیپین، اتریش، ایالات متحده آمریکا، جمهوری چک، نیوزلند، چین در هنگام استفاده از سایت کانوا، می توانید از ابزارهای اساسی پلتفرم به صورت رایگان استفاده کنید اما اگر انتخاب های بیشتری از عناصر، قالب ها و موارد دیگر را می خواهید، باید کانوا پرمیوم ارتقا دهید.

کانوا چیست

سایت کانوا چیست

کاربرد نرم افزار کانوا چیست؟

اکنون که می دانید سایت کانوا چیست، می خواهیم در مورد اینکه سایت کانوا در چه مواردی استفاده می شود بپردازیم و زیر مجموعه ای از کارهایی را که می توانید با این پلتفرم انجام دهید، را پیدا خواهید کرد.

همچنین سایت MAKE USE OF در رابطه با بهترین کاربرد کانوا میگوید: Canva یک ابزار عالی برای ایجاد تصاویری خیره کننده بدون تخصص در طراحی گرافیک است . با Canva، می‌توانید هر چیزی از پست‌های رسانه‌های اجتماعی و دعوت‌نامه‌های تولد گرفته تا لوگوهای حرفه‌ای، آگهی‌ها و ارائه‌ها ایجاد کنید.

  • طراحی گرافیک با اپلیکیشن کانوا

    طراحی گرافیک یکی از اصلی ترین دلایلی است که کاربران از سایت کانوا استفاده می کنند. شما می توانید با استفاده از این پلتفرم چندین طرح از جمله کمپین های تبلیغاتی ایجاد کنید.
    اگر وب سایت ایجاد می کنید یا با مشتری کار می کنید، می توانید کارکتر ها و گرافیک هایی برای سایت ایجاد کنید.

    سایت کانوا چیست

    کانوا چیست

  • محتوای رسانه های اجتماعی

    اکنون در مقاله سایت کانوا چیست به محتوای رسانه های اجتماعی می پردازیم.
    رسانه های اجتماعی بخش مهمی از تاکتیک های بازاریابی سازندگان هستند. اگر در رسانه های اجتماعی حضور دارید یا تا به حال اکانت های اجتماعی یک شرکت را مدیریت کرده اید، می دانید که زمان زیادی می توانید صرف ایجاد محتوا برای پلتفرم های متفاوتی شود. با این حال سایت کانوا این کار را آسان تر کرده است.

    نرم افزار کانوا چیست

    اپلیکیشن کانوا چیست

  • ویرایش عکس با نرم افزار کانوا

    کانوا چندین برنامه برای ویرایش عکس دارد مانند نوار لغزنده که به شما کمک می کند تا اشباع و سایر جنبه ها را افزایش دهید. همچنین می توانید فیلتر هایی را برای عکس های خود ایجاد کنید، تصاویر خود را برش دهید و…
    هنگام ویرایش عکس در سایت کانوا، می توانید پس زمینه را حذف کرده و تنظیمات خودکار را انجام دهید.

    برنامه کانوا چیست

    کاربرد کانوا چیست

  • ساخت تصاویر کوچک با سایت کانوا

    اگر می خواهید کاربران روی محتوای شما کلیک کنند، داشتن یک تصویر کوچک بسیار جذاب، بسیار مهم است. کانوا یک ابزار عالی برای ایجاد این مورد است و زمان زیادی را صرف نمی کند.

    سایت کانوا چیست

  • ساخت رزومه با سایت کانوا

    در این قسمت از مقاله سایت کانوا چیست به رزومه می پردازیم:
    کانوا چندین الگو رزومه دارد. می توانید همه آن ها را غربال کنید تا ببینید کدام یک برای شما مناسب تر است. می توانید اطلاعاتی را که باید در آن گنجانده شود، ارائه دهید و در صورت تمایل، عکسی از خود قرار دهید.
    هنگام ایجاد رزومه با کانوا، می توانید از عناصر مختلف برای اضافه کردن سایر اطلاعات مهم مانند آدرس خود، ایمیل استفاده کنید.

    سایت کانوا چیست

  • ارائه بهترین ابزار ها

    کانوا چندین قالب برای ارائه دارد. می توانید رنگ ها، فونت ها و عناصر را متناسب با نیاز های شخصی خود تنظیم کنید.
    ارائه های کانوا برای ایجاد گزارش های مالی، دفاع از پایان نامه، تنظیم طرح ها برای پروژه های آینده و… مفید هستند.

    سایت کانوا چیست؟

  • اینفوگرافیک با سایت کانوا

    در این قسمت از مقاله سایت کانوا چیست به اینفوگرافیک می پردازیم:
    اینفوگرافیک یک راه عالی برای جذب کاربرانی که در پست های وبلاگ شما هستند و همچنین در رسانه های اجتماعی و ایمیل ها کار می کنند و همچنین کانوا چندین قالب برای مبتدیان اینفوگرافیک دارد و این قالب ها چندین تم را پوشش می دهند.

    سایت کانوا چیست

  • تصاویر جلد پست وبلاگ

    برای ایجاد یک تصویر روی جلد پست وبلاگ با کانوا، گزینه های زیادی دارید. شما می توانید از تصاویر استوک به عنوان نقطه شروع انتخاب کنید و تصاویر را از جاهای دیگر وارد کنید. همچنین در صورت نیاز به اضافه کردن عنوان، می توانید از فونت های متعددی استفاده کنید.

    سایت کانوا چیست

مزایای استفاده از سایت کانوا چیست؟

  • قالب های تصویری پیش فرض و سازگار با ابعاد محتوای شبکه های اجتماعی گوناگون
  • تمپلیت های مشابه با آثار هنرمندانه حرفه ای
  • زیاد بودن گزینه ی گوناگون برای ابعاد و اشکال مختلف
  • امکان جست و جو برآب تصاویر استوک (تصاویری که توسط افراد حرفه ای ثبت و گواهی استفاده از آن ها به شما فروخته می شود و رایگان)
  • امکان ذخیره سازی تصاویر برای ویرایش یا دانلود زمانی دیگر
  • سهولت در ساخت عناصر گرافیکی مختلف بر اساس یک قالب واحد
برای دیدن آموزش کار با canva کلیک کنید.

قابلیت کار تیمی و گروهی:

در این قسمت از مقاله سایت کانوا چیست به قابلیت کار تیمی و گروهی می پردازیم:
شما می توانید در سایت کانوا یک تیم تشکیل دهید و به صورت گروهی طراحی های گرافیکی خودتان را انجام دهید. البته برای استفاده از این قابلیت باید اکانت کانوا پرمیوم را خریداری کنید.
این قابلیت فوق العاده به شما این امکان را می دهد تا قالب ها، طرح ها، پوشه های برنامه را با اعضای تیم خودتان به اشتراک بگذارید.

کلام آخر

کانوا یک ابزار ساده برای مبتدیان و استفاده عموم است که برای کار با آن به پیش زمینه و تخصصی نیاز نیست.
بسیار خرسندیم که ما را تا انتهایی مقاله سایت کانوا چیست همراهی کردید. در این مقاله ما در مورد سایت کانوا چیست و مزایای استفاده از سایت کانوا، موارد استفاده ی آن و… پرداختیم امید است که این مطالب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *