blog

اپل موزیک چیست ؟

اپل موزیک چیست؟

اپل موزیک چیست؟ یکی از کاربردی ترین سرویس های پخش موسیقی در سر تا سر دنیا، پلتفرم اپل موزیک نام دارد که به سادگی بر روی همه دستگاه های هوشمند نصب و اجرا می شود. این برنامه قابلیت ها و امکانات گسترده ای برای پخش صوت و موسیقی در اختیار کاربران قرار می دهد. در این سرویس اشتراکی می توانید به 90 میلیون ترک آهنگ دسترسی داشته و از ویژگی های جذاب برنامه استفاده کنید. فضای کاربری ساده و شیک آن نیز از بهترین قابلیت های این پلتفرم برای کاربران به شمار می رود.

شما می توانید برای خرید اشتراک اپل موزیک به فروشگاه پریمی اکانت مراجعه کنید.

خرید اشتراک اپل موزیک – اکانت apple music

تومان 125,000تومان 550,000
  • امکان شخصی سازی موسیقی های پیشنهادی
  • وجود بخش Apple Music Radio
  • شامل ایستگاه‌های رادیویی اینترنتی به صورت زنده در بیش از 200 کشور به صورت 24 ساعته
  • شنیدن موسیقی به صورت آفلاین
  • تماشای رایگان محتوای منحصر به فرد
  • دارای هوش مصنوعی قدرت مند برای تشخیص سلیقه موسیقی شما

اپل موزیک چیست

اپل موزیک چیست : آشنایی اولیه

در پاسخ به سوال پرتکرار اپل موزیک چیست باید گفت: اپل موزیک، یک سرویس استریم موسیقی آنلاین است که توسط اپل ارائه می‌شود. کاربران می‌توانند به طور آنلاین به میلیون‌ها آهنگ و آلبوم از هنرمندان مختلف دسترسی داشته باشند. این سرویس از طریق برنامه‌های موبایل اپل موزیک و iTunes برای ویندوز و مک قابل دسترسی است. با داشتن اشتراک در اپل موزیک، کاربران می‌توانند موسیقی را به صورت آنلاین و آفلاین پخش کنند، لیست پخش خود را سفارشی کنند و به پادکست‌ها نیز دسترسی داشته باشند.

اشتراک اپل موزیک چیست؟

اگر میخواهید بدانید اشتراک اپل موزیک چیست و چه کاربردهایی دارد باید به تمامی اشتراک های این برنامه نیز دقت داشته باشیم. هر یک از اشتراک های اپل موزیک در نسخه های رایگان و پریمیوم با ویژگی ها و قابلیت های به خصوصی شناخته می شوند که عملکرد این برنامه را تحت تاثیر قرار می دهد. این اشتراک شامل موارد زیر می شود:

  • در این پلتفرم به پلی لیست هایی که با در نظر گرفتن الگوریتم شخصی سازی شده کاربران آماده شده اند، دسترسی خواهید داشت. در این پلی لیست ها بر اساس نظر و سلیقه گذشته کاربران، موزیک هایی پیشنهاد داده می شوند.
  • پلی لیست های انتخاب شده توسط حرفه ای های برنامه اپل موزیک نیز در اختیار کاربران اشتراک پریمیوم قرار می گیرند.
  • کلیه آهنگ های برنامه در اشتراک پریمیوم با قابلیت دانلود ارائه می شوند و به صورت آفلاین نیز قابل پخش خواهند بود.
  • برخی از کاربران در کتابخانه این برنامه پلی لیست های شخصی برای خود ایجاد کرده و آهنگ های انتخابی را در آن آپلود می کنند که به سادگی در دسترس قرار می گیرد.
  • کلیه دستگاه های متصل به اپل موزیک با اشتراک انتخابی همگام می شوند و پلی لیست های موجود در آن ها در اکانت اصلی نمایش داده می شوند.
  • انواع ایستگاه های رادیویی نیز در ساختار این برنامه در دسترس قرار می گیرند و مورد استفاده برخی از کاربران قرار می گیرند.

اپل موزیک چیست؟

استفاده رایگان از اپل موزیک

اگر اشتراک Apple Music را نداشته باشید، همچنان می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن آن، موسیقی‌هایی که خریداری کرده یا در دستگاه خود آپلود کرده‌اید را به راحتی دانلود و گوش دهید. اما بدون پرداخت هزینه، قابلیت‌هایی که Apple Music ارائه می‌دهد مثل گوش دادن آهنگ‌ها به صورت آنلاین و آفلاین در دسترس شما نخواهد بود. اگر از iTunes Match استفاده می‌کنید، می‌توانید بدون فعال کردن اشتراک، به هر موسیقی که در iCloud آپلود کرده‌اید گوش دهید. همچنین می‌توانید به Apple Music 1 رادیو گوش کرده و به ایستگاه‌های رادیویی Apple گوش دهید. با اشتراک Apple Music، علاوه بر تمام مزایای iTunes Match، به کلیه کاتالوگ Apple Music نیز دسترسی خواهید داشت. همچنین می‌توانید آهنگ‌های آپلود شده در iCloud را از طریق Apple Music پخش کنید. از طرف دیگر، با خرید اشتراک می‌توانید آهنگ‌ها را برای گوش دادن آفلاین در گوشی خود ذخیره کنید.

همچنین بخوانید : چگونه اپل موزیک را رایگان فعال کنیم ؟

بررسی خدمات اپل موزیک

اپل موزیک چیست و چه خدماتی به کاربران خود ارائه می دهد؟ در ساختار این برنامه می توانید به ده ها قابلیت ویژه دسترسی داشته باشید که برخی از آن ها را در زیر مشاهده می کنید:

  • پخش موسیقی با بهترین کیفیت
  • امکانات استفاده از سیری در برنامه
  • امکان جست و جوی پیشرفته و هوشمند در برنامه
  • قابلیت های اشتراک گذاری موسیقی
  • قابلیت پخش آهنگ ها به صورت آفلاین

هر یک از این قابلیت ها هم برای کاربران دستگاه های هوشمند اپل و هم برای سایر دستگاه ها کارایی خواهند داشت.

اپل موزیک چیست؟

آیا اپل موزیک برای هنرمندان نیز قابل استفاده است؟

اپل موزیک چیست و برای چه کاربرانی مناسب خواهد بود؟ در سال های اخیر قابلیت هایی در این برنامه برای هنرمندان نیز در نظر گرفته شده است. هنرمندان و موزیسین ها در ساختار این برنامه فعالیت کرده و فایل های موسیقی خود را آپلود کنند. در هر یک از صفحات وب مخصوص این برنامه امکانات متعددی برای هنرمندان و نشر آثار آن ها ارائه شده است. هنرمندان از بخش Create می توانند آثار خود را در این برنامه منتشر کرده و در این قسمت با نکاتی در رابطه با آهنگسازی نیز آشنا شوند. کاربران می توانند موزیک های منتشر شده را با طرفداران خود نیز به اشتراک بگذارند. به این ترتیب ارتباط قوی تری بین هنرمندان و طرفداران آن ها ایجاد می شود.

اپل موزیک چیست؟

نتیجه گیری

برای بررسی این سوال پر تکرار که اپل موزیک چیست و چه کارایی دارد، باید با کلیه قابلیت های آن آشنایی داشته باشید. موارد نام برده شده از مهمترین قابلیت های موسیقایی اپل موزیک به شمار می روند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *