blog

چگونه اپل موزیک را رایگان فعال کنیم ؟

چگونه اپل موزیک را رایگان فعال کنیم

شکل و ساختار گوش دادن فایل های موسیقی در دنیای امروز با گذشته تفاوت های بسیار زیادی دارد. امروزه مردم از انواع پلتفرم های آنلاین برای شنیدن موزیک های انتخابی خود استفاده کرده و با استفاده از این ابزارها به دنیای وسیعی از فایل های موسیقی دسترسی خواهند داشت. البته همواره محدودیت هایی در این زمینه وجود دارد؛ استفاده از این پلتفرم ها اغلب به صورت هزینه ای میسر بوده و نسخه های رایگان آن ها گاها دردسرهایی برای کاربران به وجود می آورد. یکی از این پلتفرم ها اپل موزیک است که هزینه های استفاده از آن گاها برای برخی از کاربران بالا است. در این بخش می خواهیم ببینیم، چگونه اپل موزیک را رایگان فعال کنیم؟ به این ترتیب در یک بازه زمانی مشخص می توانیم بدون هزینه به این پلتفرم و قابلیت های آن دسترسی داشته باشیم.

برای خرید اشتراک اپل موزیک بصورت قانونی و با ارزان ترین قیمت به فروشگاه پریمی اکانت مراجعه کنید.

خرید اشتراک اپل موزیک – اکانت apple music

تومان 125,000تومان 550,000
  • امکان شخصی سازی موسیقی های پیشنهادی
  • وجود بخش Apple Music Radio
  • شامل ایستگاه‌های رادیویی اینترنتی به صورت زنده در بیش از 200 کشور به صورت 24 ساعته
  • شنیدن موسیقی به صورت آفلاین
  • تماشای رایگان محتوای منحصر به فرد
  • دارای هوش مصنوعی قدرت مند برای تشخیص سلیقه موسیقی شما

چگونه اپل موزیک را فعال کنیم؟

برای فعال سازی این برنامه باید اپ آن را دانلود کرده و یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنیم. سپس باید یک پلن برای دسترسی به برنامه داشته باشیم. برای این منظور در میان گزینه های پیش رو یک مورد را خریداری کرده و هزینه مربوط به آن را می پردازیم. پلن های اپل موزیک به صورت ماهانه، سه ماهه و… فعال می شوند. هر یک از این پلن ها برای برخی افراد کارایی خواهند داشت. اما برخی از افراد می توانند به رایگان از این برنامه استفاده کنند. دسترسی رایگان به اپل موزیک با شرایط ویژه ای همراه خواهد بود که برای استفاده از این برنامه مورد توجه قرار می گیرد.

همچنین بخوانید: چگونه اهنگ را در اپل موزیک ذخیره کنیم

روش های دسترسی رایگان به اپل موزیک

چگونه اپل موزیک را رایگان فعال کنیم؟ در این زمینه روش ها و تکنیک های گوناگونی پیش روی شما قرار دارند که هر یک از آن ها برای دسترسی رایگان به اپل موزیک مورد استفاده قرار می گیرند.

طبق گفته وبسایت SOUNDGUYS خرید یک دستگاه اپل جدید مانند آیفون یا ایرپاد طولاین ترین نسخه آزمایشی را برای اپل موزیک رایگان به شما میدهد اما اگر به دستگاه جدیدی نیاز ندارید این راه گران بوده و احتمالا برای شما صرفه اقتصادی نخواهد داشت.

در ادامه برخی از روش های دیگر را مشاهده می کنید:

  • استفاده رایگان اپل موزیک برای کاربران دستگاه های اپل

    دسترسی به قابلیت های رایگان استفاده از اپل موزیک برای کسانی که از برخی از دستگاه های اپل استفاده می کنند میسر خواهد بود. کسانی که از ایرادپادهای پرو نسل 2 استفاده کنند، پلن های چند ماهه اپل موزیک را در دسترس خواهند داشت که به صورت رایگان به آن ها ارائه می شوند. این پلن ها به صورت 6 ماهه در اختیار این کاربران قرار می گیرند. به جز ایرپادهای پرو نسل 2، دستگاه هایی مانند هوم پاد، هوم پادهای مینی، ایرپاد پرو، ایرپاد مکس، ایرپاد 3و… نیز به سادگی از این قابلیت های ویژه استفاده می کنند.

    چگونه اپل موزیک را رایگان فعال کنیم

    دسترسی رایگان به اپل موزیک

    کاربران دستگاه های جدید هدفون Beats Fit Pro ،بیتس استادیو بادز، PowerBeats Pro و… نیز از قابلیت دسترسی رایگان به اپل موزیک استفاده کرده و به این ترتیب در هزینه های خود برای استفاده از این پلتفرم صرفه جویی خواهند کرد. هر یک از این کاربران باید پس از 90 روز از خرید دستگاه مورد نظر خود، اکانت اپل موزیک را ایجاد کرده و از قابلیت های رایگان آن با اشتراک 6 ماهه استفاده کنند. در غیر این صورت این اشتراک رایگان به تدریج کمتر و محدودتر می شود.

  • استفاده یک ماهه رایگان در نسخه آزمایشی اپل موزیک

    این که چگونه اپل موزیک را رایگان فعال کنیم بسته به نوع استفاده ما از این برنامه دارد. در صورتی که می خواهید این پلتفرم پخش موسیقی را محک بزنید، باید از نسخه های آزمایشی آن استفاده کنید. این نسخه ها به صورت رایگان در اختیار همه کاربران قرار می گیرند. بسیاری از کاربران جدید دستگاه های آیفون برای بررسی قابلیت های این برنامه از نسخه های رایگان و آزمایشی آن استفاده می کنند. در سال های گذشته اپل سه ماه استفاده رایگان از این برنامه را برای کاربران خود در نظر گرفته بود که بیشترین میزان نسخه رایگان در میان پلتفرم های پخش موسیقی بود.

    استفاده رایگان از اپل موزیک

    چگونه از اپل موزیک رایگان استفاده کنیم

    اما این روزها کاربران تنها یک ماه به نسخه های رایگان این برنامه دسترسی داشته و پس از این بازه زمانی باید برای خرید پلن اقدام کنند. شما می توانید با ارزیابی قابلیت ها و ویژگی های برنامه در طول این یک ماه برای خرید اکانت جدید اقدام کرده و یا نسخه اشتراک خود را در صورت عدم رضایت لغو کنید. برای استفاده رایگان از این قابلیت ها باید از سایت اپل موزیک به برنامه وارد شده و گزینه Try it free را انتخاب کنید.

  • خرید Apple One برای دسترسی رایگان به اپل موزیک

    برای دسترسی رایگان به اپل موزیک می توانید از برنامه های اشتراکی نیز استفاده کنید. هر یک از این برنامه ها برای دسترسی رایگان اپل موزیک مورد استفاده قرار گرفته و قابلیت های ویژه ای در اختیار کاربران قرار می دهند. با استفاده از این سرویس اشتراکی می توانید به پلتفرم های دیگری نیز دسترسی داشته باشید. اما هزینه استفاده از آن ها نسبت به خرید تک به تک هر یک به صرفه تر خواهد بود. این قابلیت ویژه در سال 2020 به همه کاربران اپل و برنامه های مرتبط با آن معرفی شد. شما می توانید با استفاده از اپل وان به انواع برنامه ها اعم از Apple Music، Apple TV+، Apple +، Apple News، Apple Fitness+، Arcade، iCloud دسترسی داشته باشید.

  • استفاده رایگان از اپل موزیک در اپ best buy

    برای استفاده رایگان از اپل موزیک می توانید اپلیکیشن های ویژه ای که اپل برای آن ها نسخه های رایگان آزمایشی اپل موزیک را در نظر گرفته، به کار ببرید. بست بای یکی از شرکت های توزیع کننده تجهیزات الکترونیکی است که در برنامه خود تبلیغاتی در خصوص استفاده از برخی پلتفرم های اپل ارائه می دهد. شما می توانید با جست و جوی اپل موزیک در این برنامه به راحتی به نسخه های رایگان آن دسترسی داشته باشید و در طول شش ماه از قابلیت های آن استفاده کنید. این اشتراک رایگان برای همه کسانی است که در اپل بست بای اشتراک داشته و در آن فعالیت دارند. البته نیازی نیست که حتما اشتراک های پولی این برنامه را خریداری کنید. اپل موزیک رایگان در دسترس همه کاربران بست بای قرار می گیرد.

  • استفاده از اپ Shazam برای استفاده رایگان از اپل موزیک

    چگونه اپل موزیک را رایگان فعال کنیم؟ برای این منظور می توانید از برخی اپلیکیشن های خاص در دستگاه خود استفاده کرده و سپس از قابلیت نسخه رایگان اپل موزیک در آن بهره ببرید. برنامه Shazam یکی از مهمترین پلتفرم هایی است که نسخه های رایگان اسپاتیفای را در اختیار کاربران قرار می دهد. در این پلتفرم فعال می توانید تا دو ماه به نسخه های رایگان اپل موزیک دسترسی داشته و بدون پرداخت هزینه از قابلیت های مرتبط با آن لذت ببرید. این پلتفرم برای همه کاربران این کاربرد را به همراه خواهد داشت.

اگر میخواید در مرود روش انتقال اهنگ به اپل موزیک بدانید کلیک کنید.

جمع بندی

دسترسی رایگان به اپل موزیک و قابلیت های ویژه پخش موزیک در آن برای بسیاری از کاربران پلتفرم های پخش موزیک اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین خاطر در سر تا سر دنیا از این قابلیت های ویژه استقبال می شود. در صورتی که به صورت دائمی از اپل موزیک استفاده کنید، بی شک یک نسخه رایگان از این پلتفرم در هزینه های شما صرفه جویی خواهد کرد. در این بخش برخی از راهکارهای ساده دسترسی رایگان به این برنامه را ارزیابی کردیم که هر یک از آن ها تنها با عضویت در یک برنامه خاص، خرید یک دستگاه و… مورد استفاده قرار می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *