blog

بهترین روش دانلود از یوتیوب

بهترین روش دانلود از یوتیوب

دانلود فایل از یوتیوب یکی از مشکلاتی است که بسیاری از کاربران با آن مواجه هستند. همیشه افرادی هستند که برای دانلود ویدیو از یوتیوب مشکل دارند. از آنجایی که ما ایرانی ها دسترسی محدودی به یوتیوب داریم، باید ویدیوهای مورد نظر خود را ذخیره کرده و بعداً تماشا کنیم. اگر شما هم در دانلود از یوتیوب با مشکل جدی مواجه شدید، و به دنبال بهترین روش دانلود از یوتیوب با اندروید و کامپیوتر هستید، بهتر است تا پایان این مقاله در سایت بمانید. زیرا در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه با استفاده از اپلیکیشن دانلود از یوتیوب، به راحتی ویدیوهای مورد نظر خود را دانلود کنید.

روش های دانلود از یوتیوب

راه های بسیاری برای دانلود فیلم از یوتیوب وجود دارد که برخی از آن ها آسان هستند. اما خیلی از دوستان این روش های ساده را نمی دانند. همچنین می‌توانید با استفاده از نرم‌افزارها و برنامه‌های ویندوز ویدیوها را از یوتیوب دانلود کنید. با استفاده از تلفن های همراه اندروید و iOS می توانید دانلود از یوتیوب با اندروید را تجربه کنید.

یکی از بهترین روش ها برای دانلود از یوتیوب استفاده از سایت های موجود در این زمینه است. سایت هایی هستند که لینک مستقیم ویدیوی مورد نظر شما را می دهند. و شما با استفاده از این لینک مستقیم می توانید به راحتی فیلم مورد نظر را دانلود کنید.

بهترین روش دانلود از یوتیوب با کمک سایت ها

در این قسمت وب سایت هایی را به شما معرفی می کنیم که به کمک آن و بدون خرید اکانت یوتیوب youtube می توانید به راحتی ویدیوهای مورد نظر خود را در یوتیوب دانلود کنید. کافیست آدرس ویدیوی مورد نظر خود را در این وب سایت ها قرار دهید تا در کمترین زمان لینک دانلود ویدیو را برای شما ارسال کنند.

وب سایت youtubemp3.to برای دانلود از یوتیوب

دانلود فیلم از یوتیوب با استفاده از این وب سایت بسیار آسان است. کافیست لینک ویدیوی مورد نظر خود را در کادر موجود وارد کنید و فرمت مورد نظر خود را از منوی موجود انتخاب کنید. سپس روی دکمه Convert کلیک کنید و منتظر بمانید تا ویدیویی که می خواهید در سرور آپلود شود. پس از کمی انتظار لینک دانلود برای شما ظاهر می شود و می توانید با استفاده از دانلود منیجر خود ویدیو را دانلود کنید.

استفاده از وب سایت Clipconverter.cc

استفاده از این سایت نیز یکی از بهترین روش های دانلود از یوتیوب محسوب می شود. ابتدا باید آدرس لینک ویدیوی مورد نظر خود را در کادر سیاه وسط صفحه وارد کنید. سپس بر روی دکمه مقابل خود یعنی Continue کلیک می کنید. پس از شناسایی ویدیوی مورد نظر خود، می توانید ویدیوی خود را با هر فرمت و کیفیتی که می خواهید دانلود کنید. این هم یک نکته جالب در مورد این سایت است که پیشنهاد می کنم حتما از این سایت استفاده کنید.

بهترین روش دانلود از یوتیوب

سایت savefrom.net برای دانلود از یوتیوب

دانلود ویدیوهای یوتیوب با savefrom.net راحت تر از دو سایت قبلی است. به نظر می رسد که این گزینه، بهترین روش دانلود از یوتیوب است. از طریق این وب سایت به راحتی می توانید ویدیوهای یوتیوب را دانلود کنید. به سادگی “SS” را به ابتدای URL ویدیوی YouTube که می خواهید ذخیره کنید، اضافه کنید. سپس پس از چند ثانیه وارد savefrom.net می شوید. و می توانید ویدیوی خود را با فرمت دلخواه دانلود کنید.

توجه داشته باشید که حتما باید بعد از www. دو S را به پیوند ویدیوی YouTube خود اضافه کنید.

استفاده از وب سایت کمکی deturl.com

دانلود فیلم از یوتیوب از طریق deturl.com دقیقاً مانند سایت قبلی است. اما با این تفاوت که به جای ss باید pwn را به ابتدای آدرس URL ویدیوی مورد نظر خود در یوتیوب اضافه کنید. البته می توانید مستقیما وارد صفحه اصلی آن شوید و در قسمت ارائه شده عنوان ویدیوی یوتیوب خود را وارد کرده و روی دکمه دانلود ویدیو کلیک کنید.

وقتی وارد صفحه Deturl می شوید، به شما توصیه می شود که فقط با چسباندن pwn در ابتدای آدرس ویدیوی خود می توانید آن را با لینک مستقیم دانلود کنید. در این سایت می توانید ویدیوها را با کیفیت دلخواه ذخیره کنید. پس از ارسال لینک باید بر روی گزینه 9xbuddy کلیک نمایید. البته وب سایت های دیگری نیز وجود دارند، که می توانید از سرورهای آنها استفاده نمایید.
سپس روی Show Size کلیک کنید تا لینک های دانلود را در فرمت ها و اندازه های مختلف مشاهده کنید. به نظر می رسد سایت های ذکر شده بهترین روش دانلود از یوتیوب هستند.

بهترین روش دانلود از یوتیوب در اندروید و ios

یکی از رایج ترین سوالات کاربران موبایل این است که چگونه می توان ویدیوهای یوتیوب را در تلفن همراه دانلود کرد؟ پاسخ به این سوال بسیار ساده است. با در دسترس بودن برنامه های اندروید و IOS، می توانید به راحتی ویدیوهای YouTube خود را در تلفن همراه خود دانلود کنید.

با برنامه هایی مانند SnapTube YouTube Downloader، می توانید به راحتی ویدیوهای مورد نظر خود را از YouTube و سایر سایت های اشتراک گذاری ویدیو دانلود کنید. برای دانلود رایگان SnapTube YouTube Downloader، کافی است به وب سایت رسمی آن در snaptubeapp.com مراجعه کنید.

بهترین روش دانلود از یوتیوب

روند دانلود از یوتیوب در اندروید با استفاده از اپلیکیشن اسنپ یوتیوب دانلودر به این صورت است که برای دانلود ویدیوی مورد نظر نیازی به ورود به سایت یوتیوب نیست. از آنجایی که این برنامه به YouTube متصل است، می توانید به سادگی نام ویدیوی خود را در برنامه جستجو کنید. وقتی ویدیوی مورد نظر خود را پیدا کردید، فقط روی آن کلیک کنید. پس از آن لینک های دانلود و فرمت های مختلف را پیدا خواهید کرد. شما می توانید با توجه به نیاز و میزان اینترنت خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که می توانید صدای ویدیو را خودتان با استفاده از SnapTube YouTube Downloader دانلود کنید. این بدان معناست که در برخی موارد ممکن است تماشای ویدیو برای شما مهم نباشد، فقط صدای آن برای شما مهم است. در این صورت نیازی نیست که پهنای باند خود را برای دانلود ویدیو و صدای آن هدر دهید.

در ادامه بخوانید: چگونه از یوتیوب موزیک آهنگ دانلود کنیم

دانلود از یوتیوب در اپل آیفون و iOS

باید بدانید که برای دانلود ویدیوهای یوتیوب در اندروید و iOS می توانید از تمامی روش های ذکر شده در بالا استفاده کنید. ولی به طور کلی سایت هایی که لینک ویدیوی یوتیوب را به لینک مستقیم ویدیوی آنلاین تبدیل می کنند، بهترین روش دانلود از یوتیوب در اندروید بدون نرم افزار هستند.

اما اگر برنامه و نرم افزار خاصی برای iOS می خواهید، به شما توصیه می کنم از TagDisk HD 2 استفاده کنید. برای استفاده از این برنامه در آیفون خود کافی است نام برنامه را در اپ استور جستجو کنید، با جستجوی Youtube Downloader در برنامه، نتایج خوبی خواهید گرفت.

نتیجه گیری نهایی

در این مقاله از پرمی اکانت سعی کردم بهترین روش دانلود از یوتیوب را ذکر کنیم. اگر نظر من را می خواهید ساده ترین راه برای دانلود ویدیو از یوتیوب استفاده از ss در ابتدای ویدیو است که از طریق savefrom.net انجام می شود. نحوه دانلود با روش اضافه کردن ss در بین کاربران اینترنت شناخته شده است. البته با توجه به شرایط خود می توانید از هر یک از روش های بالا استفاده کنید. با این حال، اگر می خواهید ویدیوها را به سرعت و به راحتی از یوتیوب دانلود کنید، از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *