blog

گرامرلی چیست؟

گرامرلی چیست؟

یکی از حرفه ای ترین نرم افزارهای مربوط به اصلاح نگارش و گرامر متون انگلیسی است که در سر تا سر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از نویسندگان حرفه ای در سر تا سر دنیا از قابلیت های این پلتفرم برای نگارش متون و مقالات خود استفاده می کنند. این اکانت ها به صورت پریمیوم مورد استفاده قرار می گیرند. در اکانت پریمیوم برنامه ده ها قابلیت و ویژگی مضاعف را دریافت خواهید کرد. گرامرلی علاوه بر تصحیح متون، بر خوانایی نوشته های مورد نظر نیز تاکید دارد.

شما می توانید برای خرید اکانت گرامرلی به فروشگاه پریمی اکانت مراجعه کنید.

اکانت گرامرلی پرمیوم Grammarly Premium

تومان 99,000
  • تحریر مقاله انگلیسی به آسانی
  • حل مشکلات گرامر و نوشتاری
  • مناسب برای افرادی که می‌خواهند برای آزمون IELTS یا TOEFL آماده شوند
  • دارای دایره لغات غنی و فراون
  • مناسب برای تمامی دستگاه ها
  • تشخیص لحن
  • بررسی سرقت ادبی

آشنایی با گرامرلی

گرامرلی چیست و چه کاربردهایی دارد؟ کسانی که برای آزمون های آیلتس و تافل آماده می شوند، از مهمترین کاربران این برنامه هستند. گرامرلی کارایی قابل توجهی در این حوزه دارد و آموزش زبان را برای علاقه مندان ساده تر می کند. اگر می خواهید یک مقاله انگلیسی بنویسید، پستی در وبلاگ خود به زبان انگلیسی منتشر کنید و بسیاری کاربردهای مشابه به قابلیت های این برنامه نیاز خواهید داشت. این پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی طراحی و تولید شده است. به همین خاطر استفاده از آن برای تصحیح و ادیت لغات و متون انگلیسی بسیار ساده خواهد بود.
در این برنامه از 250 قاعده دستور زبان انگلیسی استفاده می شود. اشتباهات موجود در متون انگلیسی با استفاده از قابلیت های این برنامه به سادگی شناسایی خواهند شد. این برنامه با استفاده از آدرس ایمیل شخصی کاربران اجرا خواهد شد. فضای کاربری ساده گرامرلی همواره استفاده از قابلیت های این برنامه را با محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران رو به رو کرده است.

همچنین بخوانید : کار با کانوا

گرامرلی چیست؟

انواع نسخه های گرامرلی

برای آشنایی بیشتر با این پلتفرم باید با نسخه های مختلف برنامه نیز آشنا شوید. باید دید گرامرلی چیست و در چه نسخه هایی ارائه می شود؟ نسخه های رایگان، پریمیوم و تجاری این پلتفرم هر یک قابلیت ها و ویژگی های خاص خود را دارند. نسخه های رایگان اغلب بدون هیچ هزینه ای در اختیار کاربران قرار می گیرند. نسخه های پریمیوم با اکانت های یک ماهه، سه ماهه و یک ساله در اختیار کاربران هستند. در این میان نسخه های تجاری برای بیزینس ها و شرکت های تجاری مختلف کارایی دارند.گرامرلی چیست؟

امکانات برنامه گرامرلی

گرامرلی چیست و چه قابلیت هایی دارد؟ امکانات گسترده این برنامه سبب شهرت بیشتر آن در حوزه ترجمه متون به انگلیسی شده است. برخی از مهمترین قابلیت های این پلتفرم در نسخه های سه گانه این برنامه به شرح زیر هستند:

  • بررسی املا و علائم نگاری متون انگلیسی
  • بررسی یک دستی املای متون زبان انگلیسی
  • بررسی روان بودن متون انگلیسی
  • بررسی شفافیت متون و استفاده از قابلیت هایی مانند ایجاز در متون
  • تشخیص لحن محتوای انگلیسی
  • بررسی سطوح رسمیت متون انگلیسی
  • بررسی مودب بودن مطالب انگلیسی
  • بررسی سرقت ادبی متون انگلیسی
همچنین بخوانید : چرا باید از نرم افزار گرامرلی Grammarly استفاده کنیم؟

چگونه از گرامرلی استفاده کنیم؟

برای استفاده از این پلتفرم باید با روش اصولی استفاده از قابلیت های آن آشنایی داشته باشید. در این برنامه ابتدا متون انگلیسی به صورت کامل بررسی می شوند. در مرحله اول یک نظارت اولیه بر روی متون مورد نظر انجام می شود. در این مرحله تعدادی از اشتباهات گرامری و املایی مشخص خواهند شد. سپس راهنمایی در راستای تصحیح ایرادات ایجاد شده در محتوای انگلیسی ارائه می شوند. در صورتی که از نسخه پریمیوم برنامه استفاده کنید، توضیحات مفصلی در رابطه با جزییات محتوا دریافت خواهید کرد. به این ترتیب اصلاح متون ساده تر خواهد شد.
در توضیحات ارائه شده نمونه صحیح ایرادات نگارشی و گرامری نیز ارائه می شود. اما تصحیح موارد بر عهده کاربر قرار خواهد گرفت. همچنین کاربران می توانند برخی از ایرادات را بسته به صلاحدید خود نادیده بگیرند.گرامرلی چیست؟

پنل کاربری گرامرلی

گرامرلی چیست از یک پنل کاربری استاندارد تشکیل شده که قابلیت های مختلف این برنامه را در دسترس کاربران قرار می دهد. بخش Audience در این برنامه برای تشخیص مخاطبین مورد استفاده قرار می گیرد. در این پلن کاربری گزینه Formality نیز مشخص شده که در آن نوع ساختار محتوا مشخص خواهد شد. ساختار محتوای شما می تواند رسمی و فرمال باشد. سبک محتواهای اینفرمال برای مکالمات روزانه و مقالات صمیمانه تر مورد استفاده قرار می گیرد. حالت neutral پنل کاربری نیز یکی از مهمترین بخش های پنل کاربری به شمار می رود که بین حالت های فرمال و اینفرمال قرار می گیرد. شما می توانید از گزینه Tone نیز برای تغییر لحن محتوای مورد نظر استفاده کنید.

جمع بندی

در این مقاله متوجه شدیم گرامرلی چیست و از چه بخش هایی تشکیل شده است. هر یک از اجزای به کار رفته در این پلتفرم برای انتقال بهتر محتوای انگلیسی مورد نظر به کار می روند. این برنامه برای تکمیل مقالات انگلیسی مورد استفاده قرار می گیرد. دسترسی به قابلیت های پیشرفته این برنامه در نسخه پریمیوم این برنامه به سهولت انجام می گیرد. شما می توانید از نسخه های تجاری این برنامه نیز برای دسترسی به قابلیت های بیشتر گرامرلی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *