blog

چرا باید از نرم افزار گرامرلی Grammarly استفاده کنیم؟

چرا باید از نرم افزار گرامرلی Grammarly استفاده کنیم؟

استفاده از گرامرلی یک برگ برنده برای بسیاری از دانش جویان و نویسندگان است. این ابزار 10 برابر بیشتر از مایکروسافت ورد خطا در متون را شناسایی می کند. الگوریتم های Grammarly و هوش مصنوعی این برنامه، آن را چیزی فراتر از یک ابزار تصحیح املا و دستور زبان می سازد. مثلا، با خرید اکانت Grammarly Premium، انتخاب صحیح کلمه، تصحیح ساختار جمله و نقطه گذاری هوشمند اکنون در دسترس است. علاوه بر این، Grammarly می تواند لحن و مضمون متن را تشخیص دهد و بر اساس آن اصلاحاتی را پیشنهاد کند. برای خرید اکانت گرامرلی با قیمت مناسب و ضمانت با مشاوران ما در تلگرام در ارتباط باشید.

اکانت گرامرلی پرمیوم Grammarly Premium

تومان 99,000
  • تحریر مقاله انگلیسی به آسانی
  • حل مشکلات گرامر و نوشتاری
  • مناسب برای افرادی که می‌خواهند برای آزمون IELTS یا TOEFL آماده شوند
  • دارای دایره لغات غنی و فراون
  • مناسب برای تمامی دستگاه ها
  • تشخیص لحن
  • بررسی سرقت ادبی

حتی اگر مهارت زبان شما در سطح پیشرفته باشد، استفاده از grammarly مطمئنا در وقت شما صرفه جویی می کند و متن شما به بهترین و حرفه ای ترین شکل ارائه می شود و کیفیت متن و نگارش متن نیز در یک سطح کاملاً خوب و استادانه خواهد بود.

ویژگی های منحصر به فرد استفاده از گرامرلی

راحتی استفاده از grammarly

برای استفاده از گرامرلی نیازی به مهارت خاصی نیست. این ابزار را می توان بر روی مرورگرهای مختلف نصب کرد تا به طور خودکار خطاهای ورودی را تصحیح کند. چه در حال ارسال پست در رسانه های اجتماعی یا در حال نوشتن یک ایمیل باشید، Grammarly به طور همزمان متن شما را برای یافتن خطا اسکن می کند.

استفاده از Grammarly در مرورگرها به لطف افزونه های آن امکان پذیر است، کاربران می توانند از منابع رایگان Grammarly مانند پیشنهادات و مترادف ها استفاده کنند. همچنین با دوبار کلیک بر روی هر کلمه، Grammarly تعریف دیکشنری آن را نمایش می دهد.

نرم افزارها و برنامه های کاربردی خاص

نرم افزار گرامرلی در سیستم عامل های ویندوز و مک برای بررسی جامع تر متن موجود است. کاربران باید فایل متنی خود را در صفحه نرم افزار رها کنند، تا این برنامه شروع به بررسی خطاهای متنی کند. همچنین با اضافه کردن Grammarly به ورد، به راحتی می توان متن را هنگام تایپ بررسی کرد. متن کلی به طور مرتب بررسی می شود تا با استفاده از دستور زبان، پیشنهاد کلمات و تغییر ساختار جمله، متن کوتاه تر و منسجم تر شود.

استفاده از گرامرلی در صفحه کلید موبایل

برای کسانی که می خواهند ابزارهای ویرایش را همیشه در دسترس داشته باشند، Grammar Keyboard برای تلفن های همراه اندروید و iOS در دسترس است. نوشتن در تلفن های همراه و تبلت ها روز به روز رایج تر می شود، از نوشتن ایمیل و پر کردن فرم های مهم گرفته تا نوشتن مقاله و پیامک در شبکه های اجتماعی، همه چیز در تلفن های همراه و تبلت ها انجام می شود و استفاده از گرامرلی روشی مناسب برای نوشتن بدون خطا در فضاهای مختلف می باشد.

چرا باید از نرم افزار گرامرلی Grammarly استفاده کنیم؟

بهترین ویژگی این کیبورد گرامرلی، رایگان بودن آن است. همان طور که گفته شد، با استفاده از این برنامه می توانید دستورات نگارشی و پیشنهادات ویرایش را بپذیرید و از آن استفاده کنید. این برنامه درست مانند نسخه های رایگان افزونه ها، برای ویرایش نرم‌افزارهای دسکتاپ و ویرایشگرهای وب، و به طور کلی برای کارهای ویرایش سبک بسیار مناسب است.

تلفظ عبارات انگلیسی

گرامرلی را می توان برای ترسیم تفاوت بین تلفظ آمریکایی و انگلیسی تنظیم نمود. بنابراین انتخاب کلمات و تفاوت های املایی در این دو سبک مختلف توسط Grammarly تشخیص داده می شود و مطابق تنظیمات شما عمل می کند. پشتیبانی از تلفظ های استرالیایی و کانادایی نیز در Grammarly گنجانده شده است.
برای افرادی که در سطح بین المللی محتوا تولید می کنند، نوشتن با لهجه های مختلف از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا اکثر مشتریان می خواهند متن هایشان بر اساس لهجه دلخواه شان نوشته شود.

کاربران Grammarly فقط باید وارد حساب کاربری خود شوند و روی گزینه “Select Language” در تب پروفایل کلیک کنند. در افزونه مرورگر، با کلیک بر روی آیکون Grammarly و انتخاب گزینه “I write” می توان به راحتی زبان را تغییر داد.

بهبود کیفیت مقالات با استفاده از Grammarly

با اصلاح کوچک ترین اشتباهات و ارائه پیشنهادهایی برای بهبود متن، استفاده از گرامرلی می تواند مقاله شما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. برای دانشجویانی که پایان نامه های خود را می نویسند، نویسندگانی که روی رمان خود کار می کنند و حتی ویراستارانی که متن افرادی را که از Grammarly استفاده نکرده اند ویرایش می کنند، چنین ابزار هوشمندی ضروری است.

تصحیح موارد نامعین نوشتاری

نویسندگان با تجربه حروف و عبارات نامعین را مطلوب نمی دانند و این موارد به ندرت در کتاب هایشان یافت می شود. حتی نویسندگان محتوای وب به ندرت از این عبارات استفاده می کنند. اما زمانی که شما در حال نوشتن هستید، این امکان وجود دارد که این اتفاق بیافتد. در این موارد فرآیند شناسایی و تصحیح جملات با استفاده از Grammarly به راحتی انجام می شود.
اگرچه استفاده از کلمات مجهول در برخی زمینه ها ضروری است، اما به طور کلی وجه معلوم کلمات، نوشته را زیبا، معنادار، صمیمی و تاثیرگذار می کنند.

چرا باید از نرم افزار گرامرلی Grammarly استفاده کنیم؟

توضیح کامل چرایی تغییرات ایجاد شده با استفاده از گرامرلی

برخلاف مایکروسافت ورد که فقط برخی از اشتباهات املایی را نشان می دهد، Grammarly توضیح کاملی درباره علت نادرست بودن کلمه یا جمله ارائه می دهد، علاوه بر این، خطاهای متنی را بهتر شناسایی می کند و دلایل عدم استفاده از کلمه را توضیح می دهد. و قوانین دستور زبان را در موقعیت مناسب به شما یادآوری می کند. استفاده از گرامرلی مانند معلمی است که اشتباهات را تصحیح می کند و ضمن توضیح اشتباهات، نگارش صحیح را آموزش می دهد.

گرامرلی ردیاب قوی سرقت های ادبی

یکی از ویژگی های منحصر به فرد خرید نسخه پریمیوم Grammarly، تشخیص سرقت ادبی است. این ابزار محتوای مورد نظر را با بیش از 16 میلیارد وب سایت و پایگاه داده دانشگاهی مقایسه می کند. این ویژگی که در ویرایشگرهای وب و نرم افزارهای گرامر موجود است، ابزاری مفید برای دانشجویان و تولیدکنندگان محتوا است.

قابلیت خودآگاهی با استفاده از گرامرلی

«غرور نویسنده» عبارتی آشناست، اینطور نیست؟ یک نویسنده، حتی اگر بسیار با استعداد باشد، معمولاً به سختی نقاط ضعف خود را تشخیص می دهد. Grammarly با ارسال گزارش هفتگی به این کاربران برای شناخت بیشتر خود کمک می کند. این گزارش که Grammarly Insights نام دارد، تصویر واضحی از فعالیت کاربر ارائه می دهد.

Grammarly به شما می گوید که چند بار از کلمات خاصی استفاده می کنید، ماشین حساب اشتباهات رایج شما مانند املا و دستور زبان را تشخیص می دهد و البته آموزش های لازم را ارائه می دهد. همچنین استفاده از گرامرلی کار شما را با سایر کاربران مقایسه می کند و به شما این امکان را می دهد که از نقاط قوت آن ها در کار خود استفاده کنید.

اشتراک نسخه پرمیوم گرامرلی ارزان و مقرون به صرفه

Grammarly توسط گروهی از زبان شناسان مشهور ایجاد شد. آنها می توانستند از Grammarly استفاده کنند تا مهارت های خود را در خدمت اهداف حرفه ای نویسندگان و استفاده مشترک کاربران عادی قرار دهند. اگرچه اکثر ویژگی های Grammarly رایگان هستند، بسیاری از کاربران مایلند از همه ویژگی های Grammarly استفاده کنند.
اگر به صورت حرفه ای در تولید محتوا کار می کنید، خرید یک اشتراک پریمیوم Grammarly بسیار مهم است. طبق آمار Grammarly، نسخه پریمیوم Grammarly به 85٪ از کاربران کمک کرده است تا نوشتن خود را بهبود بخشند، 76٪ از کاربران نوشتن با Grammarly را لذت بخش تر می دانند، و 99٪ با استفاده از آن نتایج کاری و تحصیلی بهتری کسب می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *