blog

ترفند های spotify برای پخش بهتر موسیقی

اگر به موسیقی علاقمند هستید و جزئی از زندگی شماست، احتمالا با سرویس بزرگ و جامع Spotify آشنایی دارید. اسپاتیفای یکی از بهترین و محبوب ترین سرویس های پخش موسیقی در جهان است که قابلیت ها و امکانات بسیاری دارد. در پلتفرم اسپاتیفای علاوه بر موسیقی می توان می توان فعالیت های دیگری انجام داد و پادکست و فیلم نیز به اشتراک گذاشت. این سرویس به دلیل امکانات ویژه ای که در اختیار کاربران قرار می دهد، هر روزه طرفداران بیشتری پیدا می کند. با استفاده از اسپاتیفای و تهیه اکانت پرمیوم، می توانید از نکات منحصر به فرد و ترفند های spotify برای پخش بهتر موسیقی استفاده کنید. برای خرید اکانت اسپاتیفای بصورت قانونی و با ارزان ترین قیمت به فروشگاه پریمی اکانت مراجعه کنید.

خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم spotify premium

تومان 20,000تومان 3,400,000
  • کیفیت بالای آهنگ ها​
  • بدون قطع شدن و نویز​
  • آفلاین گوش کنید و بدون محدودیت دانلود کنید​

بهترین ترفند های اسپاتیفای برای پخش بهتر موسیقی

برای پخش بهتر موسیقی در Spotify، می‌توانید از ترفندهای زیر استفاده کنید:

  • پخش موزیک با کیفیت بالا

    اسپاتیفای به صورت پیش فرض، پخش موسیقی را با توجه به کیفیت اینترنت تلفن همراه کاربر پخش می کند و به همین دلیل ممکن است گاهی با صدایی پخش شود که از کیفیت پایین تری برخوردار است. اگر کیفیت صدا برای شما موضوعی مهم است می توانید حالت پیش فرض را تغییر دهید. این مورد یکی از ترفند های spotify برای پخش بهتر موسیقی است که می توانید انجام دهید.

    برای تغییر حالت پیش فرض اسپاتیفای به قسمت کتابخانه رفته و با انتخاب گزینه تنظیمات و سپس کیفیت موسیقی، کیفیت مورد نظر خود را انتخاب کنید. با توجه به اینکه موسیقی مورد نظرتان در پلی لیست آفلاین پخش یا دانلود می شود، گزینه هایی مثل پخش خودکار، پخش با کیفیت کم، پخش با کیفیت معمولی، پخش با کیفیت بالا و پخش با کیفیت خیلی بالا را مشاهده خواهید کرد.

    همچنین بخوانید: بهترین پلی لیستهای ایرانی اسپاتیفای

    Spotify streams better

  • استفاده از پلی لیست انتخابی

    ساخت یک پلی لیست انتخابی، قرار دادن نام خاص برای آن و سازماندهی پوشه یکی از ساده ترین ترفند های spotify برای پخش بهتر موسیقی است. اپ اسپاتیفای با توجه به نامی که برای پلی لیست خود انتخاب کرده اید، موزیک های جدیدی را به صورت خودکار به شما پیشنهاد می دهد و شما می توانید آن ها را به پلی لیست خود اضافه کنید. با افزودن بیشتر موسیقی های پیشنهادی به پلی لیست، آهنگ های بیشتری به شما پیشنهاد خواهد شد. همچنین می توانید با کلیک روی گزینه فایل و ایجاد پوشه جدید، موسیقی های خود را سازماندهی کنید.

  • بازیابی پلی لیست حذف شده

    اگر پلی لیست خود را به طور تصادفی حذف کنید، با ترفندی که وجود دارد، می توانید آن را بازیابی کنید. این نکته بسیار پرکاربرد، برای سیستم های عامل مختلف اندروید و ios و همچنین دسکتاپ امکان پذیر است. در اسپاتیفای گزینه ای مبنی بر بازیابی پلی لیست حذف شده وجود ندارد. اما می توان از طریق مرورگر وب به این ویژگی دسترسی یافت. با مرورگر وب وارد حساب کاربری شده و گزینه recover list را انتخاب کنید، سپس پلی لیستی که می خواهید بازیابی کنید را انتخاب نموده و روی گزینه restore کلیک کنید. این گزینه نیز یکی از ویژگی های اسپاتیفای است که می توان از آن استفاده کرد.

    همچنین بخوانید: اسپاتیفای در ps5 و ps4 [ آموزش نصب، ساخت اکانت و استفاده

  • غیرفعال کردن وقفه بین موسیقی ها

    یکی از ترفند های spotify برای پخش بهتر موسیقی به صورت بی وقفه، فعال کردن گزینه ای gapless است. اگر قصد دارید هنگام گوش دادن به موسیقی در اسپاتیفای، فاصله ی آن با آهنگ بعدی کاهش یابد و به صورت مدام پخش شود، باید این گزینه را فعال کنید. برای این کار به قسمت کتابخانه و سپس تنظیمات دستگاه رفته و گزینه gapless را انتخاب کنید.

    همچنین می توانید نوار crossfade را انتخاب کنید و روی 12 ثانیه قرار دهید. در این صورت انتهای آهنگی که گوش می دهید با ابتدای موسیقی بعدی ادغام شده و وقفه ای بین آن ها ایجاد نمی شود.

  • ساخت پلی لیست مشترک

    پلی لیست ها اکثرا محیطی کاملا شخصی هستند، اما در اسپاتیفای می توان پلی لیست های مشترک ایجاد کرد. با ایجاد این قابلیت که یکی از ترفند های spotify برای پخش بهتر موسیقی محسوب می شود، افراد حاضر می توانند به لیست، موسیقی جدید اضافه کرده، آن را ویرایش و یا مرتب کنند.

    همچنین بخوانید: نحوه اضافه کردن آهنگ های اسپاتیفای به استوری اینستاگرام

    برای ساخت پلی لیست مشترک به قسمت کتابخانه خود بروید و پلی لیست مد نظرتان را انتخاب کنید. سپس روی منوی سه نقطه ضربه زده و گزینه make collaborative را انتخاب کنید و سپس آن را به دوستانی که از اسپاتیفای استفاده می کنند، ارسال کنید. آن ها با این کار می توانند به پلی لیست دسترسی داشته باشند و آهنگ جدید به آن اضافه کرده و ویرایش یا مرتب کنند.

  • جستجوی هوشمند

    بسیاری از کاربران برای جستجوی آهنگ های مورد نظر خود دچار مشکل می شوند. یکی از کاربردی ترین ترفند های spotify برای پخش بهتر موسیقی جستجوی پیشرفته است که کاربران با استفاده از این ترفند می تواند هر چیزی را پیدا کنند. قابلیت جستجوی هوشمند که یکی از ابزارهای بی نظیر اسپاتیفای می باشد، به این معناست که می توانید با جستجوی خواننده آهنگ، تاریخ آهنگ یا فیلترها و برچسب ها، آهنگ مورد نظر خود را پیدا کنید. در ادامه به برخی از فیلترها اشاره می کنیم.

    • Year: سال خاصی را نشان می دهد.
    • Genre: ژانر خاص موسیقی را نشان می دهد.
    • Label: موسیقی منتشر شده توسط لیبل را نشان می دهد.
    • Isrc: آهنگ ها را با شماره شناسه و طبق کد استاندارد بین المللی ضبط نمایش می دهد.
    • Upc: آلبوم ها را با شماره شناسه و مطابق با کد محصول جهانی نمایش می دهد.

سخن پایانی

اسپاتیفای یکی از پلتفرم های محبوب و پرطرفدار دنیا است که امکان دسترسی به همه آهنگ ها و پادکست های دنیا را فراهم می کند و می توان آن ها را با کیفیت بالا گوش داد. اسپاتیفای امکانات و قابلیت های بسیار زیادی دارد که در این میان ترفند های spotify برای پخش بهتر موسیقی همچنان برای عده ای ناشناخته است.

پخش موزیک با کیفیت بالا، استفاده از پلی لیست انتخابی و سازماندهی آن، بازیابی پلی لیست، ساخت پلی لیست مشترک، غیر فعال کردن وقفه های بین موسیقی ها و پخش مداوم، جستجوی پیشرفته و… از جمله هزاران امکانات و ترفند های spotify برای پخش بهتر موسیقی است که می توان از آن ها استفاده کرد. سرویس اسپاتیفای در دو نسخه رایگان و پرمیوم عرضه شده است که از طریق خرید اشتراک آن می توانید از کامل ترین امکانات بهره مند شوید و از گوش دادن به موسیقی و پادکست لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *