blog

اسپاتیفای در ps5 و ps4 : نصب، ساخت اکانت و استفاده

اسپاتیفای در ps5 و ps4

قابلیت نصب و استفاده ساده از برنامه حرفه ای اسپاتیفای در دستگاه های مختلفی نظر و توجه افراد را به این سرویس پخش و استریم موسیقی در سر تا سر جهان جلب کرده است. این که چگونه اسپاتیفای را در ps4 فعال کنیم، بسته به ویژگی های دستگاه های پی اس تعیین می شود. در سال های اخیر کاربران این دستگاه ها نیز از برنامه اسپاتیفای در ps5 و ps4 استفاده کرده و آن را بر روی سیستم دستگاه خود نصب می کنند.

آموزش متصل شدن اسپاتیفای به کنسول PS4 :

اسپاتیفای در ps5 و پی اس 4 با روش های متفاوتی نصب و راه اندازی می شود. برای این منظور باید طبق مراحل زیر عمل کنید:

چگونه اسپاتیفای را در ps4 فعال کنیم؟ (مراحل دانلود و نصب اسپاتیفای)

دانلود و نصب این برنامه در سیستم پی اس 4 با روش های منحصر به فردی انجام می گیرد. شما باید برای دانلود این برنامه از سایت رسمی این برنامه استفاده کنید. در این وب سایت از گیفت کارت خرید اسپاتیفای استفاده می شود. با این روش هر یک از پلن های انتخابی مشتریان خریداری شده و مورد استفاده قرار می گیرند.

آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای برای PS4

چگونه اسپاتیفای را در ps4 فعال کنیم؟ برای این منظور باید به روش ساخت اکانت در این پلتفرم دقت داشته باشید. ساخت اکانت یکی از مهمترین مراحل راه اندازی این اکانت ها در سیستم دستگاه های پی اس 4 به شمار می رود. پس از دانلود فایل برنامه در سایت رسمی، باید آن را باز کرده و به گزینه Link Accounts مراجعه کنید. در این بخش باید اطلاعات اکانت خود را وارد کرده و به قابلیت های برنامه دسترسی داشته باشید. در صورتی که اکانتی در برنامه ندارید، باید برای ایجاد حساب کاربری اقدام کنید.

اسپاتیفای در ps4 و ps5

استفاده از اسپاتیفای در ps5

اموزش استفاده از اسپاتیفای در ps4

چگونه اسپاتیفای را در ps4 فعال کنیم و از آن در این سیستم استفاده به عمل آوریم؟ برای استفاده از اسپاتیفای در سیستم پی اس 4 باید پس از ورود به حساب کاربری، به دنبال لیست های پخش ذخیره سازی شده بگردید. شما می توانید در حین اجرای انواع بازی های مورد علاقه خود به موسیقی های اسپاتیفای نیز دسترسی داشته باشید.

dns اسپاتیفای ps4 برای استفاده راحت از قابلیت های این برنامه باید حتما تغییر پیدا کند. با تغییر دی ان اس شرایط تحریم در کشور ما تاثیری در روند استفاده از قابلیت های برنامه نخواهد داشت.

dns برای اسپاتیفای ps4

اسپاتیفای در ps5 و پی اس 4 با شرایطی مشابه با سایر دستگاه ها راه اندازی می شود. برای استفاده از قابلیت های این برنامه باید حتما به دی ان اس و آدرس آی پی دستگاه خود دقت داشته باشید. تعویض دی ان اس برای دسترسی بهتر به قابلیت های این برنامه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

حل مشکلات متداول اسپاتیفای در ps4

اسپاتیفای در ps5 و پی اس 4 نیز گاها با مشکلاتی رو به رو می شود. برای رفع این مشکلات باید جدیدترین نسخه های این برنامه را بر روی دستگاه خود نصب کرده و یا آن را آپدیت کنید. در نظر گرفتن قابلیت های تنظیم آی پی نیز به شما در استفاده بهتر از این پلتفرم کمک می کند.

چگونه اسپاتیفای را در ps4 فعال کنیم؛ برای پاسخ به این سوال باید به مشکلات متداول موجود در این سیستم ها و برنامه اسپاتیفای نیز دقت داشته باشید.

اسپاتیفای در ps5 :

اسپاتیفای ps4 و پی اس 5 تقریبا با روش های یکسانی نصب و راه اندازی می شود. در این برنامه به دنبال PlayStation Network بگردید. در این بخش باید مدیا را انتخاب کنید. سپس در این بخش گزینه ALL APPS را انتخاب می کنیم.

آموزش نصب اسپاتیفای در پی اس 5

اسپاتیفای در ps5 نیز به سادگی اجرا می شود. شما می توانید، در بخش سرچ این دستگاه گزینه اسپاتیفای را انتخاب کنید. ساخت اکانت در اسپاتیفای در همه دستگاه ها با روش های مشابهی انجام می گیرد.

اسپاتیفای در ps5 و ps4

اسپاتیفای در ps5 و ps4

نحوه ساخت اکانت در ps5

چگونه اسپاتیفای را در ps4 فعال کنیم؟ پس از بررسی روش ساخت و فعال سازی این اکانت ها در دستگاه پی اس 4 نوبت به ارزیابی این مراحل در جدیدترین سیستم دستگاه های شرکت سونی می رسد. پس از دانلود این برنامه در صورتی که یک اکانت در این پلتفرم دارید، باید گزینه LOG IN را انتخاب کنید. در صورتی که اکانتی در این برنامه ندارید، باید از بخش CREATE ACCOUNT یک حساب کاربری مجزا برای خود ایجاد کنید. پس از ساخت اکانت، کلیه قابلیت های اسپاتیفای و 70 میلیون فایل صوتی در دسترس کاربران قرار می گیرد.

روش استفاده از اسپاتیفای در ps5

اسپاتیفای در ps5 با روش های ساده ای مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید با گرفتن دکمه کنترلر در این دستگاه از اسپاتیفای استفاده کنید. سپس گزینه موزیک را در این بخش انتخاب کرده و به دنبال اسپاتیفای بگردید. پس از این فرایند می توانید، در حین بازی کردن هم از امکانات برنامه اسپاتیفای خود نیز استفاده کنید. شما می توانید در حین بازی، صدای موسیقی پخش شده در اسپاتیفای را کم و زیاد کرده و یا آن را به طور کامل قطع کنید.

اموزش رفع فیلتر spotify در ps5

استفاده از برنامه اسپاتیفای Spotify on ps5 در کشور ما همیشه با مشکلات بسیاری همراه بوده است. این مشکلات در همه دستگاه ها با استفاده از اینترنت ایران وجود خواهند داشت. فیلتر اسپاتیفای محدودیت هایی در استفاده از برخی قابلیت های این برنامه به همراه می آورد. در این زمینه باید به دنبال روش هایی به دنبال رفع فیلتر بگردید. تغییر آی پی و دی ان اس در این برنامه یکی از راهکارهای متداول به شمار می رود که رفع فیلتراسیون در این برنامه را ساده تر می کند.

اسپاتیفای هم مانند هر برنامه دیگری با اتصال به آی پی آدرس کشورهای دیگر عملکرد مطلوب تری خواهد داشت. شما می توانید به آی پی آدرس های کشورهای دیگر را پیدا کرده و در فیلدهای مربوطه قرار دهید. همه گیمرهای دوست دارند در زمان بازی، از لذت گوش دادن به یک موسیقی ایده آل هم بهره مند شوند. به همین خاطر اسپاتیفای یک برنامه ایده آل برای این منظور به شمار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *