blog

معرفی بهترین امکانات یوتیوب پریمیوم

معرفی بهترین امکانات یوتیوب پریمیوم

سرویس پخش یوتیوب در میان برترین پلفترم های پخش آفلاین و آنلاین موسیقی و ویدیو قرار می گیرد. امکانات اشتراک پولی این برنامه دسترسی به قابلیت هایی مانند Youtube Music و Youtube Kids را برای کاربران ساده تر می کند. یوتیوب همیشه جایگاه ویژه ای در میان کاربران داشته و با ارائه قابلیت های جدید در نسخه پریمیوم بیشتر محبوب شده است. شاید بتوان گفت بهترین ویژگی که در نسخه پریمیوم این برنامه ارائه شده، حذف تبلیغاتی در زمان پخش فایل های مورد نظر است.

شما می توانید برای خرید اکانت پرمیوم یوتیوب به فروشگاه پریمی اکانت مراجعه کنید.

خرید اشتراک پرمیوم یک ماهه YouTube

  • فعال کردن همزمان YouTube Music و YouTube Premium با یکدیگر
  • دانلود و پخش با کیفیت بالاتر
  • حذف تبلیغات آزار دهنده ویدیو ها و آهنگ ها
  • فعال کردن حالت دانلود ویدیو و آهنگ و پخش آن بصورت آفلاین در دستگاه موبایل
  • دسترسی به بخش YouTube Orginals (فیلم و سریال ها و محتواهای اختصاصی یوتیوب)

ویژگی های یوتیوب پریمیوم

بهترین امکانات یوتیوب پریمیوم شامل برخی گزینه ها هستند که لذت تماشای فیلم و سریال را چندین برابر می کنند. حتما شما هم در زمان پخش فیلم در نسخه های عادی این برنامه از پخش پی در پی ویدیوهای تبلیغاتی خسته شده اید! یکی از اقدامات ویژه ای که در نسخه غیر رایگان این برنامه انجام شده، امکان عبور از تبلیغات است. به جز این گزینه، بسیاری از قابلیت ها و ویژگی های این برنامه توجه کاربران را جلب کرده اند که فهرستی از آن ها را در ادامه مشاهده خواهید کرد:

همچنین بخوانید : فعال سازی کسب درآمد از یوتیوب در ایران
  1. تماشای آفلاین فیلم ها

    در میان بهترین امکانات یوتیوب پریمیوم تماشای آفلاین فیلم ها و ویدیوها یکی از مهمترین ها است. با استفاده از این قابلیت ویژه در زمانی که به اینترنتی دسترسی ندارید هم قادر به استفاده از قابلیت های این برنامه خواهید بود. یوتیوب پریمیوم همیشه و در همه شرایط در دسترس کاربران قرار دارد.

    youtube-offline

  2. قابلیت ویژه Smart Downloads

    یکی دیگر از بهترین امکاناتی که در این پلتفرم دریافت می کنید، قابلیت Smart Downloads یا دانلود هوشمند است که مهمتر از بارگیری ویدیوها به صورت آفلاین است. یوتیوب در این قابلیت الگوی ویدیوهای مورد علاقه شما را دنبال می کند و سپس بر اساس آن ها برخی پیشنهادات فیلم را به صورت خودکار دانلود کرده و در اختیار شما قرار می دهد. به این ترتیب کار شما برای پیدا کردن فیلم ها و سریال های محبوبتان ساده تر می شود. البته در صورتی که نگران مصرف بی رویه حجم اینترنت خود هستید، این قابلیت را در این برنامه غیر فعال کنید.

  3. دسترسی به چت لایو یوتیوب

    برنامه یوتیوب این قابلیت را در اختیار کاربران پریمیوم خود قرار داده که به پخش زنده هنرمندان دسترسی داشته و با هنرمندان محبوب خود در تعامل باشند. این قابلیت ها به صورت انحصاری در اختیار کاربران نسخه پریمیوم قرار دارند. این ایده جذاب در یوتیوب پریمیوم بسیاری از محتواها را در اختیار شما قرار داده و دایره انتخاب شما را وسیع تر خواهد کرد.

    yourube-chat-live

  4. تماشای همزمان ویدیو در یوتیوب در گوگل میت

    در صورتی که از کاربران پر و پا قرص گوگل میت هستید و تماس های آنلاین خود را در این پلتفرم انجام می دهید، از قابلیت مشترک یوتیوب و گوگل میت نیز بهره ببرید. با استفاده از این ویژگی منحصر به فرد در حین برقراری تماس به ویدیوهای یوتیوب نیز دسترسی داشته و آن ها را به دوستان خود در گوگل میت به اشتراک بگذارید. در صورتی که یکی از شرکت کنندگان در جلسات گوگل میت از نسخه پریمیوم یوتیوب استفاده کند، امکان اشتراک گذاری فایل های یوتیوب با بقیه فراهم خواهد بود.

    youtube-google-meet

  5. قابلیت صف بندی ویدیوها در یوتیوب پریمیوم

    یکی از بهترین امکانات یوتیوب پریمیوم، صف بندی فایل های ویدیویی برای پخش به ترتیب آن ها در این برنامه است. شما می توانید، با استفاده از این قابلیت بدون نیاز به جست و جو مجدد برای تماشای فایل های مورد نظر خود آن ها را به ترتیب و پشت سر هم پخش کنید.

    همچنین بخوانید : بهترین روش دانلود از یوتیوب

  6. قابلیت تصویر در تصویر یوتیوب پریمیوم

    یکی دیگر از بهترین امکانات یوتیوب پریمیوم قابلیت تصویر در تصویر آن است که برای استفاده همزمان از یوتیوب در حین باز کردن سایر برنامه ها به کار می رود. در صورتی که باید برخی فعالیت ها را در حین تماشای فیلم ها و ویدیوهای یوتیوب انجام دهید، نیازی به متوقف کردن فایل نخواهید داشت! با این قابلیت ویدیوی مورد نظر در یوتیوب در یک پنجره کوچکتر در کنار صفحه نمایش داده می شود. این پنجره به دلخواه در هر یک از بخش های صفحه قرار می گیرد.

    yourube-mini

  7. کنترل های ویدیو در یوتیوب پریمیوم

    در نسخه های پریمیوم این برنامه قابلیت های مضاعفی برای کنترل کردن فایل های ویدیویی دریافت می کنید. کنترل ویدیوها در این برنامه بسیار ساده است. اما در صورت تمایل می توانید گزینه های کنترلی بیشتری را در اختیار داشته باشید. این گزینه ها برای انجام تنظیمات مورد نیاز شما در حین پخش فایل مورد نظر به کار می روند. تنظیماتی مانند توقف، پخش، حرکت به جلو، حرکت به عقب، ذخیره ویدیو و… در این میان قرار می گیرند.

    youtube-controls

  8. استفاده از یوتیوب میوزیک

    در صورتی که از برنامه یوتیوب پریمیوم استفاده کنید، به نسخه های یوتیوب موزیک نیز دسترسی داشته و از امکانات این برنامه نیز بهره مند می شوید. بهترین امکانات یوتیوب پریمیوم مربوط به دسترسی به سایر برنامه های این پلتفرم می شود. یوتیوب موزیک یک سرویس پخش موسیقی بسیار قوی به شمار می رود که در سال های اخیر رقیب سرسخت برنامه هایی مانند اسپاتیفای شده است. با خرید یوتیوب پریمیوم با یک تیر چند نشان خواهید زد.

    youtube-music

  9. نرخ بیت p1080 PREMIUM در یوتیوب پریمیوم

    یکی دیگر از قابلیت های ویژه در یوتیوب پریمیوم، نرخ بیت p1080 PREMIUM است که وضوح تصاویر را در این پلتفرم به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. با استفاده از این امکانات ویژه کلیه فیلم های مورد نظر شما با بهترین کیفیت پخش شده و لذت تماشای آن ها چندین برابر خواهد شد. البته یوتیوب پریمیوم چندین نرخ بیت را به شما پیشنهاد می کند و انتخاب در میان آن ها بر عهده خود کاربر خواهد بود.

    yourube-1080p-premium

 

جمع بندی

در این بخش برخی از بهترین امکانات یوتیوب پریمیوم را بررسی کردیم که با در نظر گرفتن آن ها بهترین استفاده را از این برنامه خواهید داشت. بی شک همین امکانات وسیع در ساختار برنامه هستند که سبب شهرت آن در میان مشتریان شده اند. با پرداخت مبالغ بسیار محدود برای خرید اکانت های یوتیوب پریمیوم به سادگی می توانید به کلیه این قابلیت های ویژه دسترسی داشته و از تماشای به روزترین فیلم ها و سریال ها لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *