blog

بهترین سریال های نتفلیکس 2023

بهترین سریال های نتفلیکس 2023

اگر شما هم اهل فیلم و سریال هستید و اوقات فراغت خود را با تماشای به روزترین سریال های دنیا در Netflix سپری می کنید، باید با فهرستی از برترین های این پلتفرم آشنایی داشته باشید. سریال های نتفلیکس دسته بندی های گوناگونی دارند؛ از پرمخاطب ترین ها گرفته تا آمار بیشترین بازدید آن ها هر یک رکوردی تازه برای سریال های این برنامه به شمار می روند. در این بخش با فهرستی از سریال های جدید نتفلیکس 2023 آشنا شده و بهترین برنامه های پخش شده در این پلتفرم را بررسی می کنیم.

جدیدترین و پربیننده ترین سریال های نتفلیکس

بهترین سریال های نتفلیکس 2023 شامل برنامه هایی هستند که گاها فصل های قبلی آن ها در سال های گذشته وارد این برنامه شده و مخاطبین آن در طولانی مدت منتظر پخش فصل های بعدی آن بوده اند. در میان آن ها می توان به سریال های الیت و ویچر اشاره کرد که میزان بازدید قابل توجهی در این برنامه داشته و در میان پرمخاطب ترین ها دسته بندی می شوند. نتفلیکس به عنوان یک شبکه بین المللی پخش فیلم و سریال برترین سریال های ساخته شده در جهان را در دسترس مخاطبین خود قرار می دهد.

برای خرید اشتراک نتفلیکس بصورت قانونی و با ارزان ترین قیمت به فروشگاه پریمی اکانت مراجعه کنید.

خرید اکانت نتفلیکس پرمیوم Netflix Premium

تومان 130,000تومان 880,000
  • دسترسی فیلم ها با کیفیت 4k
  • قابلیت اضافه کردن زیرنویس فارسی
  • قیمت مناسب
  • مشاهده فیلم وسریال درپنج دستگاه مختلف
  • نداشتن تبلیغات
  • تماشای تمامی فیلم وسریال ها درجهان

تفاوتی ندارد که شما چه ژانر فیلم و سریالی را می پسندید، برنامه نتفلیکس همواره بهترین پیشنهادات را در اختیار کاربران قرار داده و با در نظر گرفتن سبک مورد پسند آن ها سرگرم کننده ترین برنامه ها را معرفی می کند. در ادامه برخی از محبوب ترین های این پلتفرم را در ژانرهای مختلف معرفی می کنیم:

همچنین بخوانید: چگونه وارد نتفلیکس شویم و اکانت رایگان فعال کنیم؟
  • Kaleidoscope در نتفلیکس

    Kaleidoscope در لیست بهترین سریال های نتفلیکس دسته بندی شده و در یک فصل ارائه شده است. سبک این سریال معمایی و جنایی است که با ساختاری هیجان انگیز مخاطب را به وجد می آورد. اریک گارسیا کارگردان این سریال آن را در 8 قسمت تولید کرده و به امتیاز بالایی از سوی مخاطبین دست پیدا کرده است. این مینی سریال از عجیب ترین های نتفلیکس نیز به شمار می رود و رکوردهای جالبی را در این حوزه به خود اختصاص داده است.

  • The Lying Life of Adults در نتفلیکس

    The Lying Life of Adults نیز گوشه ای از پرمخاطب ترین سریال های جدید نتفلیکس 2023 را به خود اختصاص داده و از جدیدترین های این پلتفرم به شمار می رود. این سریال با ژانری رازآلود در یک فصل ساخته شده و مخاطبین آن منتظر فصل های بعدی این سریال هستند. فیلمنامه این اثر بر اساس یک رمان با همین نام ساخته شده و به همین خاطر در میان مخاطبین نتفلیکس به شهرت رسیده است. این سریال ایتالیایی در رابطه با دختری به جیوانا ساخته شده که تغییراتی را در زندگی خود احساس می کند.

  • Ginny & Georgia در نتفلیکس

    پربیننده ترین سریال های نتفلیکس شامل سریال های سبک کمدی و درام نیز می شود. Ginny & Georgia یکی از مهمترین سریال های منتشر شده در این سبک است که مورد پسند بسیاری از مردم از جمله ایرانیان بوده است. این سریال فعلا در دو فصل منتشر شده و هر یک از این فصل ها 10 قسمت دارند. این سریال توانسته رکورد برخی از کمدی های پرمخاطب در سال های اخیر را بشکند و این روزها به یکی از محبوب ترین سریال های نتفلیکس تبدیل شود.

    بهترین سریال های نتفلیکس 2023 با داستان سرایی های خاص و سبک های متفاوتی ارائه می شوند که Ginny & Georgia در این زمینه ها نیز عملکرد مطلوبی داشته است. داستان این سریال در رابطه با دختری 15 ساله است که با مادر خود زندگی می کند. Ginny & Georgiaدر دو فصل پر مخاطب ساخته شده که هر یک از آن ها رکورد بازدید های نتلفیکس را شکسته اند.

  • Vikings: Valhalla در نتفلیکس

    در میان بهترین سریال های نتفلیکس، Vikings: Valhalla نیز نامی آشنا به شمار می رود که در دو فصل ساخته شده و یک اسپین آف حرفه ای از سریال اصلی وایکینگ ها به شمار می رود. این سبک سریال با ژانری تاریخی، درام و اکشن شناخته شده و ضربان قلب شما را افزایش می دهد! Vikings: Valhalla به وقایع 100 بعد وایکینگ ها می پردازد و جنگ ها و ماجراجویی های هر یک از شخصیت های اصلی داستان را در بر می گیرد. هر یک از فصل های این سریال به صورت 8 قسمته ساخته شده و در بازه های زمانی کوتاه مدتی بازدید بالایی داشته اند.

  • Trial By Fire در نتفلیکس

    اگر به سبک های درام در میان سریال های جدید نتفلیکس 2023 علاقه دارید، بی شک Trial By Fire نیز انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود. این سریال هندی که در یک فصل ساخته شده بسیاری از ستاره های سینمای هند را در بر می گیرد. فیلم نامه Trial By Fire نیز بر اساس یک کتاب ساخته شده که با همین نام منتشر شده است. فصل اول این سریال در 7 قسمت ساخته شده و مخاطبین بی شماری را در سر تا سر دنیا به خود اختصاص داده است. این سریال در رابطه با دادخواهی والدینی برای مرگ فرزندانشان ساخته شده است.

  • That ’90s Show در نتفلیکس

    در میان بهترین سریال های نتفلیکس 2023 That ’90s Show با سبکی طنز و ماجراجویانه به یکی از محبوب ترین ها تبدیل شده است. فصل اول این سریال در سال 2023 روانه بازارهای فروش شده و بازیگرانی مانند کالی هاواردا و دبرا جو راپ را در بر می گیرد. این سریال نسخه جدید سریال قدیمی نمایش دهه 70 است. به همین خاطر به یکی از خاطره انگیزترین سریال های نتفلیکس تبدیل شده است. این سریال در میان رده سنی نوجوان نیز به شهرت بالایی دست پیدا کرده است. اریک و دونا دو شخصیت اصلی این سریال هستند که روانه خانه پدربزرگ و مادربزرگ خود می شوند.

  • In Love All Over Again در نتفلیکس

    سریال عاشقانه و کمدی In Love All Over Again نیز در فهرست بهترین های نتفلیکس دسته بندی شده و توجه بسیاری از علاقمندان را به خود جلب کرده است. این سریال اسپانیایی با سبکی متفاوتی توانسته مخاطبین بی شماری را در کوتاه مدت به خود اختصاص دهد.

    In Love All Over Again ماجرای عاشقانه یک دختر و پسر جوان به نام های آیرین و خولیو را به نمایش می گذارد که در یک فصل هیجان انگیز روایت گر قصه سریال خواهند بود.

  • Outer Banks در نتفلیکس

    Outer Banks نیز با سبکی جنایی و درام منتشر شده و هر دو فصل آن با بازدید بسیار بالایی از سوی مخاطبین نتفلیکس رو به رو شده اند. این سریال در خصوص برخی وقایع در حاشیه ایالت کارولینا ساخته شده و ستارگان بسیاری را در خود جای می دهد. فصل سوم این سریال نیز تازگی وارد پلتفرم نتفلیکس شده و مخاطبین بی شماری داشته است.

همچنین بخوانید: آموزش بارگذاری زیرنویس فارسی در نتفلیکس

جمع بندی

در این مطلب با بهترین سریال های نتفلیکس در سال های اخیر ارائه شده اند آشنا شدید. هر یک از این سریال ها روایت گر داستان هایی در سبک ها و ژانرهای سینمایی به خصوصی بوده اند. شما می توانید بر اساس علایق شخصی خود هر یک از آن ها را در سبک های متفاوت انتخاب کرده و اوقات فراغت خود را با استفاده از آن ها سپری کنید. هر یک از این سریال ها در چند قسمت یا چند فصل ساخته شده و ساعت ها شما را سرگرم می کنند. با عضویت در نتفلیکس به شاهکارهای دنیای فیلم و سریال دسترسی خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *