blog

حل مشکل کانکت نشدن اسپاتیفای « no internet connection »

حل مشکل کانکت نشدن اسپاتیفای

حل مشکل کانکت نشدن اسپاتیفای و لود نشدن صفحات این برنامه برای استفاده بهتر از قابلیت های اکانت های رسمی آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اسپاتیفای در میان برنامه های پخش موسیقی به شهرت بی سابقه ای دست پیدا کرده و همین مسئله آشنایی با روش های حل باگ های موجود در برنامه را ضروری تر کرده است. در این بخش به برخی از روش های حل مشکلات و خطاهای باز شدن برنامه اسپاتیفای می پردازیم. برای خرید اکانت اسپاتیفای با قیمت ارزان و تخفیفات ویژه میتوایند به فروشگاه پریمی اکانت مراجعه نمایید.

خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم spotify premium

تومان 20,000تومان 3,400,000
  • کیفیت بالای آهنگ ها​
  • بدون قطع شدن و نویز​
  • آفلاین گوش کنید و بدون محدودیت دانلود کنید​

دلیل مشکل وصل نشدن اسپاتیفای

برای بهتر شدن فرایند حل مشکل کانکت نشدن اسپاتیفای باید حتما با دلایل ایجاد این مشکلات نیز آشنایی داشته باشید. وصل نشدن اسپاتیفای به دلیل وجود تحریم هایی که در کشور ما وجود دارد، رایج شده است. این مشکلات گریبانگیر بسیاری از کاربران این برنامه شده است. به همین خاطر باید به دنبال راهکارهایی برای رفع این اختلالات باشید. از دلایل بروز این مشکلات می توان به ضعیف بودن اینترنت ایران اشاره کرد. این مشکلات در برنامه اسپاتیفای سبب از کار افتادن بسیاری از قابلیت های این برنامه شده اند.

ارور no internet connection در اسپاتیفای چیست؟

ارور نو اینترنت در برنامه اسپاتیفای از بالا آمدن صفحات و برنامه های این پلتفرم پیشگیری می کند. از این رو به عنوان یک باگ مهم و اساسی در اسپاتیفای به شمار می رود. این ارور نشان می دهد که اتصال شما به اینترنت برای متصل شدن به برنامه اسپاتیفای با مشکلاتی روبرو شده است. اما در واقع ممکن است مشکل به اینترنت شما مربوط نباشد. اختلال ایجاد شده به شرایط اینترنت کشور مربوط می شود. برای حل مشکل کانکت نشدن اسپاتیفای به دلیل ارور نو اینترنت باید همواره برخی راه های چاره را جست و جو کنید. مشکل وصل نشدن اسپاتیفای با چند دستورالعمل ساده و کاربردی قابل حل است. این روزها بسیاری از کاربران ایرانی از این پلتفرم پخش موزیک استفاده می کنند. به همین خاطر روش های بسیاری برای حل این مشکلات پیشنهاد می شوند.

حل مشکل کانکنت نشدن اسپاتیفای

حل مشکل وصل نشدن اسپاتیفای

مشکل اینترنت و خطای اتصال اسپاتیفای

حل مشکل کانکت نشدن اسپاتیفای با تغییر دی ان اس مورد استفاده در سیستم اینترنت مورد استفاده به سهولت قابل انجام خواهد بود. شما می توانید با استفاده از نرم افزارهای تغییر دی ان اس این مشکلات را حل کرده و به سادگی از اکانت اسپاتیفای خود استفاده به عمل آورید. در طول سال های گذشته دی ان اس های مختلفی برای رفع مشکلات استفاده از اسپاتیفای معرفی شدند. که هر یک از آن ها برای برخی سیستم عامل ها قابل استفاده خواهند بود.

در راستای حل مشکل کانکت شدن برنامه اسپاتیفای باید به دستگاه مورد استفاده برای استفاده از این برنامه دقت داشته باشید. در غیر این صورت حل این مشکلات بسیار دشوار خواهد شد. تغییر آی پی نیز یکی از روش های متداول برای رفع مشکلات کانکت شدن به برنامه اسپاتیفای است. این روش برای استفاده از این برنامه از آی پی کشورهای دیگر پاسخگوی بسیاری از مشکلات رایج در این زمینه خواهد بود.

حل مشکل no internet connection

حل مشکل کانکت نشدن اسپاتیفای در دستگاه های کامپیوتر، تلفن همراه با سیستم عامل اندروید، ایکس باکس، پلی استیشن و … مورد بررسی قرار می گیرد. در هر یک از این دستگاه ها از روش های منحصر به فردی در راستای حل و فصل این مشکلات استفاده می کنند.

مشکل اینترنت اسپاتیفای گاها به اینترنت مورد استفاده شما نیز مربوط می شود. به همین خاطر باید به نوع ارتباطات خود برای استفاده از این برنامه نیز دقت داشته باشید. شما می توانید برای حل مشکلات مربوط به آی پی و دی ان اس برای استفاده از این پلتفرم، تغییراتی در سیستم مودم خود به وجود آورید. برای این منظور پس از باز کردن مودم در کامپیوتر خود باید آدرس 192.16.1.1 را وارد کرده و یکی از گزینه های مشابه با Dynamic IPDHC را انتخاب کنید. به این ترتیب این مشکلات در سریع ترین زمان ممکن برطرف خواهند شد.

حل مشکل کانکت نشدن اسپاتیفای

مشکل no internet connection در اسپاتیفای

حل مشکل کانکت نشدن اسپاتیفای در ویندوز

حل مشکل کانکت نشدن اسپاتیفای در کامپیوتر با روش های حل مسئله در سیستم عامل اندروید به صورت کامل متفاوت است. برای حل این مشکل در سیستم ویندوز باید از کلید استارت در لب تاب یا کامپیوتر خود استفاده کنید. در این بخش باید به دنبال گزینه کنترل پنل بگردید و سپس نوبت به انتخاب گزینه Network and Internet می رسد که برای دسترسی به تنظیمات دی ان اس و ای پی دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد. از بخش Change Adapter Settings برای حل مشکل وصل شدن به اسپاتیفای استفاده کرده و در این قسمت گزینه پراپرتیز را انتخاب کنید. در نهایت باید دی ان اس 185.51.200.2 یا 178.22.122.100 را در بخش های مربوطه وارد کرده و از این طریق برنامه اسپاتیفای را به سادگی باز کنید.

در ادامه بخوانید: رفع مشکل ساخت اکانت اسپاتیفای

مشکل وصل شدن به اسپاتیفای در اندروید موبایل

مشکل کانکت نشدن اسپاتیفای در سیستم عامل های اندروید و آیفون نیز با روش های مختلفی قابل حل خواهد بود. در این دو سیستم عامل باید از نشانی های 185.51.200.2 یا 178.22.122.100 استفاده کنید که هر یک از آن ها مشکلات شما را به سادگی برطرف می کنند.

داخل سیستم عامل آی او اس برای حل مشکل کانکت نشدن اسپاتیفای spotify no internet connection باید وارد Configure DNS شوید و سپس نشانی های مربوطه را وارد کنید. در سیستم عامل اندروید باید از بخش Private DNS Provider Hostname وارد بخش های مربوطه شده و تغییرات مورد نظر را وارد کنید.

جمع بندی

در این بخش در رابطه با روش های حل مشکل کانکت نشدن اسپاتیفای در ویندوز اطلاعاتی را بررسی کردیم. قابلیت های متنوع اسپاتیفای در دنیای امروز مورد توجه بسیاری کاربران قرار گرفته اند. به همین خاطر باید به دنبال روش های حل مشکلات این برنامه بگردید. در این بخش به بررسی برخی روش های حل مشکلات اسپاتیفای در دستگاه های مختلف پرداختیم. در دستگاه های آیفون، سیستم عامل های ویندوز و اندروید و … از روش های به خصوصی برای رفع این مشکلات استفاده می کنند که هر یک از آن ها برای تغییر دی ان اس و آی پی دستگاه به کار برده می شوند. شما می توانید این مشکلات اسپاتیفای را در کمترین زمان ممکن برطرف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *