blog

ارور 14 روز اسپاتیفای چیست + نحوه رفع آن

رفع ارور 14 روز اسپاتیفای

ارور 14 روز اسپاتیفای زمانی رخ می دهد که شما از ریجن و آی پی غیر همسان استفاده کنید. در این صورت پس از 14 روز برای حساب اصلی شما در برنامه اسپاتیفای مشکلات جدی به وجود می آید. به همین خاطر نیز باید به این نشانی ها دقت داشته باشید. پس از ساخت و راه اندازی پلتفرم پرطرفدار اسپاتیفای در سال 2008، کاربران بی شماری از سر تا سر دنیا به این برنامه پیوستند. همه آن ها از کشورهای مختلف و با آی پی آدرش های متفاوت در این برنامه عضویت داشته اند. اطلاعات ثبت شده در این برنامه اعم از آی پی و ریجن در قابلیت دسترسی به امکانات اسپاتیفای تاثیر به سزایی بر جای می گذارد. برای خرید اکانت اسپاتیفای با قیمت ارزان به فروشگاه پریمی اکانت مراجعه نمایید.

آشنایی با ارور 14 روز اسپاتیفای و مراحل رفع آن

در راستای رفع بهتر این مشکل باید با کلیت آن بیشتر آشنایی داشته باشید. تصور کنید که شما با ریجن هلند وارد این برنامه می شوید و اطلاعات کاربری خود را بر این اساس در این برنامه وارد می کنید. در صورتی که آی پی آدرس شما هم متعلق به همین کشور باشد، با مشکلی در ساختار اسپاتیفای رو به رو نخواهید شد. اما در صورتی که آی پی شما مربوط به کشور دیگری باشد، ارور 14 روز اتفاق می افتد و پس از این بازه زمانی آی دی اسپاتیفای شما با مشکل رو به رو می شود. در این زمینه راه حل هایی نیز ارائه شده اند که هر یک در راستای رفع این ارور کارآمد واقع می شوند. در ادامه مراحل رفع ارور 14 روز اسپاتیفای را بررسی می کنیم.

رفع ارور 14 روز اسپاتیفای

ارور 14 روز اسپاتیفای

رفع ارور 14 روز اسپاتیفای از طریق کامپیوتر

در صورتی که از این برنامه در سیستم کامپیوتر خود استفاده می کنید، بر اساس مراحل زیر قادر به رفع ارور 14 روز اسپاتیفای خواهید بود:

  1. در مرحله اول وارد سایت اصلی برنامه شده به حساب کاربری خود لاگین کنید. در این جا از نسخه های تحت وب اسپاتیفای برای رفع مشکل استفاده می شود.
  2. سپس باید ریجن حساب کاربری خود را تغییر داده و آن را با آی پی آدرس دستگاه خود هماهنگ کنید. به این ترتیب این ارور در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف خواهد شد.

در صورتی که از اشتراک های اسپاتیفای استفاده کنید، هرگز با چنین مشکلاتی در ساختار برنامه رو به رو نمی شوید. این اشتراک ها با هزینه های به خصوصی خریداری شده و خیال مخاطبین را برای استفاده از قابلیت ها و امکانات برنامه راحت می کنند.

رفع ارور 14 روز با پریمیوم کردن اکانت اسپاتیفای

در خصوص استفاده بهتر از قابلیت های این برنامه لازم است که برای پریمیوم سازی اکانت اسپاتیفای اقدام کنید. اسپاتیفای پلن های متفاوت و گسترده ای برای خرید دارد و هر یک از آن ها برای برخی کاربران کارایی خواهند داشت. شما می توانید پلن های دانشجویی و خانوادگی این برنامه را به سادگی خریداری کرده و از آن ها در راستای بهبود استفاده از قابلیت های این برنامه استفاده به عمل آورید.

به صورت کلی اکانت های فری اسپاتیفای برای آشنایی با ساختار این پلتفرم در دسترس کاربران قرار می گیرند و برای استفاده طولانی مدت چندان کارایی نخواهند داشت. این اکانت ها تنها با تماشای پیام های تبلیغاتی قابل استفاده خواهند بود و برای کاربران محدودیت های بی شماری به ارمغان می آورند. همچنین با استفاده از اکانت های فری این برنامه، تنها تا 1 هفته به سادگی از قابلیت های آن استفاده خواهید کرد. پس از این بازه زمانی احتمال بروز ارور های 14 روز و سایر مشکلات ورود افزایش پیدا می کند.

ارور 14 روز اسپاتیفای

رفع ارور 14 روز اسپاتیفای

رفع ارور 14 روز با آپدیت برنامه

اگرچه این راهکار چندان کارایی ندارد و در برخی موارد ارور 14 روز spotify abroad 14 days error را برطرف نمی کند، اما برخی از کارشناسان در راستای حل این مشکلات از آپدیت های برنامه استفاده می کنند. در صورتی که برنامه اسپاتیفای مورد استفاده شما در دستگاه مورد نظر آپدیت و به روز رسانی شده باشد، احتمال بروز برخی ارورها در آن کاهش پیدا می کند. در چنین شرایطی دسترسی به قابلیت های این پلتفرم بسیار ساده تر خواهد بود. برای این منظور مراحل زیر را در برنامه اسپاتیفای اجرا کنید:

  1. ابتدا از نصب ورژن آخر اسپاتیفای در دستگاه مورد نظر اطمینان حاصل می کنیم.
  2. سپس وارد پلی استور شده و دکمه آپدیت را می زنیم تا آخرین نسخه این برنامه برای دستگاه ما اجرا شود. در صورتی که از سیستم عامل های دیگر به اسپاتیفای دسترسی دارید باید از برنامه های مشابه استفاده کنید.
  3. سپس دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید تا وضعیت ارور 14 روز اسپاتیفای را در دستگاه خود مورد بررسی قرار دهید.

این راهکار اگرچه سطحی و ابتدایی است، اما در برخی موارد برای حل مشکلات ورود به اسپاتیفای کارایی خواهد داشت.

جمع بندی

در این بخش در رابطه با ارور 14 روز در پلتفرم پرطرفدار اسپاتیفای اطلاعاتی را بررسی کردیم که در نظر گرفتن آن ها برای استفاده بهتر از این برنامه و قابلیت های اهمیت دارد. اسپاتیفای در همه حوزه های پخش موسیقی به گونه ای موفقیت آمیز ظاهر شده است. اما استفاده بدون دردسر از آن تنها با پریمیوم سازی نسخه های فری میسر خواهد بود! در صورتی که از نسخه های فری برنامه استفاده کنید باید دائما با ارور های مختلف آن برای ورود به اکانت خود رو به رو شوید. این مسئله محدودیت های بی شماری برای کاربران به وجود می آورد. در این بخش با برخی از راهکارهای رفع ارور 14 روز اسپاتیفای و تعارف آن آشنا شدید که با در نظر گرفتن آن ها این مشکلات تا حدودی رفع خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *