blog

نحوه کار با spotify + آموزش استفاده از اپلیکیشن اسپاتیفای

نحوه کار با spotify

این روزها کمتر کسی را پیدا می کنید که از روش های قدیمی برای شنیدن موسیقی استفاده کند. پلتفرم های پخش موسیقی در دنیای امروز هر یک جایگاه خاص خود را در میان کاربران دارند و برای دسترسی به کتابخانه های وسیع پادکست و فایل های صوتی مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو آشنایی با طرز کار هر یک از آن ها اهمیت دارد. در میان این پلتفرم ها می توان به برنامه محبوب اسپاتیفای اشاره کرد. در این بخش در رابطه با نحوه کار با Spotify و ابزارها و قابلیت های متعدد موجود در ساختار این برنامه اطلاعاتی را بررسی می کنیم. برای خرید اکانت اسپاتیفای با قیمت ارزان از فروشگاه پریمی اکانت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم spotify premium

تومان 20,000تومان 3,400,000
  • کیفیت بالای آهنگ ها​
  • بدون قطع شدن و نویز​
  • آفلاین گوش کنید و بدون محدودیت دانلود کنید​

اسپاتیفای چگونه کار میکند؟

اسپاتیفای به سادگی بر روی دیوایس های مختلف دنیای امروز نصب می شود. هر یک از پلن ها و اشتراک های پریمیوم این برنامه بر روی همه دیوایس ها قابل اجرا خواهند بود. نسخه های اندروید و آی او اس و ویندوز این برنامه بیشتر از همه موارد مورد توجه قرار دارند. برخی از کاربران از این پلتفرم بر روی دستگاه های پی اس و تلویزیون های هوشمند نیز استفاده می کنند.

نحوه کار با Spotify در هر یک از این دستگاه ها تقریبا مشابه است. در هر یک از آن ها پس از ساخت حساب کاربری و ورود به برنامه، علاقه مندی های خود را مشخص کرده و سپس در فیلدهای جست و جو به دنبال بهتری انتخاب های صوتی خود می گردید. در سال های اخیر قابلیت هایی برای هنرمندان و سازندگان آثار موسیقی نیز در این پلتفرم به وجود آمده که امکان درآمد زایی از طریق اسپاتیفای را فراهم می کند. امکانات فوق العاده پخش در این پلتفرم سبب میلیونی شدن آمار مخاطبین اسپاتیفای شده اند.

چگونه از اسپاتیفای استفاده کنیم؟

نحوه کار با Spotify تا حد زیادی به پلن انتخابی و دستگاه مورد نظر شما بستگی دارد. در این زمینه باید به ساخت اکانت اسپاتیفای و ارائه دقیق اطلاعات نیز دقت داشته باشید. در غیر این صورت در زمان استفاده از اسپاتیفای با ارورها و مشکلاتی رو به رو خواهید شد. برای استفاده از اسپاتیفای باید طبق مراحل زیر عمل کنید:

  1. در بخش اول وارد صفحه ثبت نام اسپاتیفای شده و در آن جا اطلاعات فردی خود را وارد می کنید.
  2. در بخش بعدی با استفاده از آدرس ایمیل و فیس بوک خود وارد برنامه می شوید.
  3. سپس نسخه های اندروید یا آی او اس این پلتفرم را دانلود کرده و بر روی دستگاه مورد نظر اجرا می کنیم. نسخه های دسکتاپ اسپاتیفای نیز در دسترس کاربران قرار دارند.
  4. وارد اسپاتیفای شده و با استفاده از یوزر و پسورد انتخابی اکانت شخصی خود را می سازید. در این برنامه باید مشخص کنید که به عنوان کاربر از قابلیت ها استفاده می کنید و یا سازنده آثار موسیقی هستید!
نحوه کار با spotify

اسپاتیفای چگونه کار میکند

معرفی ابزار های اسپاتیفای

ارائه ابزارها و امکانات مدرن در ساختار برنامه اسپاتیفای یکی از دلایل شهرت آن در دنیای موسیقی و چند رسانه ای به شمار می رود. برای آشنایی با نحوه کار با Spotify باید با ابزارهای متعدد آن نیز آشنایی داشته باشید. برخی از این ابزارها را در ادامه بررسی می کنیم:

1. ابزار پرطرفدار Miner

یکی از محبوب ترین ابزارهایی که در این برنامه به کار می رود، ماینر نام دارد که برای استفاده از پلی لیست های این برنامه به کار می رود. ماینر شرایط جست و جو در ساختار اسپاتیفای را ساده تر می کند. با استفاده از آن پس از مشخص شدن شرایط جست و جو بهترین انتخاب ها در دسترس شما قرار می گیرند.

2. ابزار adRoadtrips

این ابزار استثنایی پلی لیست پخش موسیقی شما را بر اساس شرایط سفر و منطقه ای که به آن مسافرت کرده اید، مشخص می کند. به این ترتیب در طول سفر بهترین استفاده را از اکانت اسپاتیفای خود خواهید داشت. این ابزار با شعار بدون موسیقی خسته کننده و طولانی ارائه شده و کاربران را تا حد زیادی از خود راضی نگه داشته است! نحوه کار با Spotify و ابزارهای مختلف آن، لذت گوش دادن به موسیقی را چندین برابر می کند.

3. ابزار جوش قورباغه

یکی از عجیب ترین ابزارهای اسپاتیفای با این نام بامزه معرفی می شود. با استفاده از این ابزار از فایل های صوتی دو هنرمند با سبک های مختلف استفاده خواهید کرد. در این ابزار پس از مشخص شدن سلیقه موسیقایی شما مسیر پخش فایل ها بین دو هنرمند محبوبتان طی می شود.

4. Spotibot

اسپاتیفای چگونه کار میکند و ابزارها چه نقشی در شهرت این برنامه ایفا کرده اند؟ در واقع قابلیت های این برنامه تا حد زیادی از ابزارهای به کار رفته در آن نشات می گیرند. این ابزار به شما کمک می کند که تا بیش از 50 فایل صوتی مربوط به یک هنرمند یا ژانر موسیقایی را به پلی لیست خود اضافه کنید. در خصوص هر یک از آلبوم ها و هنرمندان، اطلاعات بیشتری نیز در این برنامه وجود دارند که با قابلیت Spotibot به آن ها دسترسی خواهید داشت.

تنظیم لیست پخش اسپاتیفای

با دسترسی به ابزارهایی برای تنظیم لیست پخش در این برنامه لذت شنیدن فایل های موسیقی برای شما چندین برابر می شود. شما می توانید از ژنراتور لیست پخش اسپاتیفای برای داشتن یک فهرست موسیقی حرفه ای استفاده کنید. در این زمینه پارامترهای به خصوصی مورد استفاده قرار می گیرند که هر یک از آن ها در تکمیل لیست پخش شما موثر واقع می شوند.

اسپاتیفای چگونه کار میکند

نحوه کار با spotify

splaylists.net برای کار با spotify

چگونه از اسپاتیفای استفاده کنیم و چه قابلیت هایی سبب شهرت این برنامه شده اند؟ ابزارهای جست و جو یکی از مهمترین دلایل پیشرفت و توسعه اسپاتیفای به شمار می روند. در این میان استفاده از قابلیت های پلی لیست این برنامه به شما کمک می کند که کتابخانه موسیقی خود را بهتر تکمیل کنید. ویژگی های برجسته فایل های موسیقی در این ابزار به شما کمک می کنند که جست و جوی پیشرفته تری را در میان انبوهی از موزیک های بارگذاری شده در اسپاتیفای انجام دهید.

کشف هفتگی اسپاتیفای

ابزار کشف هفتگی نیز از قابلیت های به روز این برنامه به شمار می رود که در طور هر هفته حقوقی را برای هر یک از کاربران مشخص می کند. در این ابزار به صورت هفتگی 30 فایل صوتی جدید در دسترس کاربران قرار می گیرد که هر یک از آن ها بر اساس سلیقه موسیقایی که کاربر پیش تر از خود نشان داده انتخاب می شوند.

ابزار رادار آزاد

از دیگر ابزارها و قابلیت های به روز اسپاتیفای که مشابه با کشف هفتگی عمل می کند. این ابزار همه آهنگ های محبوب شما را در اختیارتان قرار می دهد. پس از ارائه آهنگ های جدید از ژانر یا خواننده محبوبتان این فایل ها با استفاده از رادار آزاد بدون محدودیت در دسترس شما قرار می گیرند.

جمع بندی

در این بخش با نحوه کار با Spotify (How to use spotify) آشنا شدیم و برخی از پرکاربردترین ابزارهای موجود در آن را بررسی کردیم. با آشنایی با ابزارهای برنامه اسپاتیفای استفاده از قابلیت های برنامه بسیار ساده تر خواهد شد و هر یک از کاربران به سهولت از مزایای آن بهره می برند. این پلتفرم پخش موسیقی عملکردی ساده دارد. پلن های رایگان و غیر رایگان اسپاتیفای هر یک قابلیت های ویژه ای در ساختار آن به وجود آورده اند. شما می توانید بر مبنای نوع استفاده خود هر یک از پلن های برنامه را خریداری کرده و اکانت اختصاصی خود را راه اندازی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *