blog

مشکلات اسپاتیفای مود شده (کرک شده) : چرا نباید از آن استفاده کنیم؟

مشکلات اسپاتیفای مود شده (کرک شده)

به احتمال زیاد با این مورد مواجه شده اید که خواننده مورد علاقه ی شما موزیک جدید خود را در پلتفرم هایی مثل اسپاتیفای، اپل موزیک و …. پخش کرده است. زمان زیادی است که پخش موزیک در پلتفرم های مختلفی در سراسر دنیا جا افتاده است و به تازگی در ایران هم در مرحله فرهنگ سازی قرار دارد.به همین علت افراد زیادی به دنبال نسخه رایگان اسپاتیفای هستند. اسپاتیفای مود شده همان نسخه رایگان این پلتفرم است. لازم به ذکر است که نسخه مود شده اسپاتیفای تا پیش از این نیز در استورهای متفرقه اندروید و ios وجود داشت و بسیاری از افراد در ناآگهی از مشکلات اسپاتیفای مود شده از آنها ساتفاده میکردند.

اما حالا اسپاتیفای حساب کاربرانی که از نسخه مود شده این اپلیکیشن در دستگاه خود استفاده می کنند را مسدود می کند و طی یک ایمیل به آن ها اعلام می کند که تنها در صورت استفاده از نسخه مود نشده و قانونی ارائه شده در اپ استور و پلی استور امکان بازیابی حساب کاریری خود را دارند. در ادامه مطلب از مشکلات اسپاتیفای مود شده را بیشتر مورد بررسی قرار خواهیم داد. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

شما می توانید برای خرید اکانت اسپاتیفای به فروشگاه پریمی اکانت مراجعه کنید.

اکانت اسپاتیفای پرمیوم spotify premium

تومان 20,000تومان 3,400,000
  • کیفیت بالای آهنگ ها​
  • بدون قطع شدن و نویز​
  • آفلاین گوش کنید و بدون محدودیت دانلود کنید​

اسپاتیفای مود شده چیست؟

اسپاتیفای یک سرویس موسیقی در تمام دنیا است که این روزها طرفدار و محبوبیت زیادی میان مردم پیدا کرده است. این پلتفرم یک نسخه پرمیوم دارد که امکانات کامل تری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. نسخه اصلی اسپاتیفای به کاربران خود این امکان را می دهد تا در اپلیکیشن به موزیک ها، پادکست و رادیو بدون تبلیغات گوش دهند و از آن لذت ببرند. در واقع این سرویس پخش موسیقی به کاربران خود کمک می کند تا هر موقعی که می خواهند به نسخه ای با کیفیت از موزیک محبوبشان گوش دهند. در ادامه از مشکلات اسپاتیفای مود شده بیشتر برای شما بیشتر خواهیم گفت.

استفاده از اسپاتیفای مود شده چه پیامدهایی دارد؟

اکثر کاربران اسپاتیفای نسبت به خرید اشتراک غیر قانونی پرمیوم این پلتفرم اقدام می کنند و راه را برای سودجویان در این زمینه باز می کنند تا حساب هایی را به صورت غیر قانونی خریداری کرده و در اختیار کاربران خود قرار دهند. اکانت اسپاتیفای مود شده مشکلات متعددی را برای مشترکان به وجود می آورد که به شرح دیگر مشکلات اسپاتیفای مود شده خواهیم پرداخت.

اسپاتیفای مود شده

مشکلات اسپاتیفای مود شده

مشکلات اسپاتیفای مود شده چیست؟

استفاده از اشتراک غیرقانونی و اکانت مود شده اسپاتیفای فارغ از غیر اخلاقی بدون دارای پیامدهای جانبی نیز می باشد. در ادامه مطلب به برخی مشکلات اسپاتیفای مود شده اشاره شده است.

  • امکان قطع شدن و خارج شدن اکانت از حالت پریمیوم

    مشکلات اسپاتیفای مود شده

    اسپاتیفای مود شده

    فروشندگان اشتراک غیر قانونی و مود شده هیچ مالکیت و کنترلی به حساب بانکی متصل به اکانت (family owner) را ندارند. به همین دلیل هیچ تضمینی در پرمیوم ماندن اکانت شما در طول اشتراکتان وجود نخواهد داشت. ممکن صاحب اصلی حساب پس از مدتی به دستبرد پول از حساب بانکی خود پی ببرد و حساب خود را مسدود کند. همچنین امکان دارد پس از مدتی اکانت شما از حالت پرمیوم خارج شده و آهنگ هایی که دانلود کرده اید حذف شوند. یکی دیگر از مشکلات اسپاتیفای مود شده که استفاده از آن شما لذت شنیدن موسیقی از اسپاتیفای را از دست می دهید.

  • لیمیت خوردن اکانت

    اعمال این محدودیت برای کسانی که به صورت مداوم از این سرویس استفاده می کنند شوک بزرگی است .از طرفی به دلیل این که هیچ تضمینی در پرمیوم کردن اکانت در طول دوره اشتراک در حالت غیر قانونی و اسپاتیفای مود شده وجود ندارد، این امکان وجود دارد که اکانت شما پس از مدتی محدود شود.

    اسپاتیفای کرک شده

    مشکلات اسپاتیفای کرک شده

  • امکان پیگیری مشخصات شما به عنوان مختلف

    یکی از مشکلات اسپاتیفای مود شده اکانت اسپاتیفای هکی با استفاده از سرقت حساب بانکی فرد دیگری برای شما تهیه می شود که این عمل غیر قانونی بوده است و باعث می شود مشخصات شما ثبت شود. در چنین رخدادی به آسانی می توان با پیگیری کردن ایمیل خرید اکانت اسپاتیفای مود شده و غیرقانونی را گزارش کرد و از شما به عنوان همکاری در تخلف شکایت نمود.

نحوه تشخیص اکانت اسپاتیفای قانونی از غیرقانونی و مود شده

یکی دیگر از مشکلات اسپاتیفای مود شده و غیرقانونی به شرح زیر است. پرمیوم شدن اکانت، قانونی بودن اشتراک را اثبات نمی کند.

  • عرضه تعرفه پرمیوم سازی دائم
  • عدم تناسب هزینه ی دریافتی از سوی سرویس دهندگان با ریجن
  • پرمیوم سازی اکانت به روش هایی غیر از فمیلی
  • عدم استفاده از نام معتبر در حساب فمیلی منیجر

مشکلات اسپاتیفای مود شده (کرک شده)

نسخه مود شده اسپاتیفای چیست؟

اکانتی که از طریق پول و مبلغ ارزی غیرقانونی ساخته شده باشد یک اکانت غیر قانونی اسپاتیفای است. تعداد زیادی از شرکت ها و سایت های مختلف تبلیغاتی مبنی بر خرید اسپاتیفای مود شده با قیمتی مناسب ارائه می دهند. اشتراک هایی که از این طریق به کاربران اهدا می شود معمولا اکانت های مود شده دیگران هستند. بنابراین اسپاتیفای مود شده، اکانت غیر قانونی اسپاتیفای و اسپاتیفای مود شده هر سه معنی یکسانی دارند که با دزدی از دیگران به دست می آیند. اگر می خواهید بیشتر از مشکلات اسپاتیفای مود شده بدانید، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

چرا نباید از اسپاتیفای مود شده استفاده کرد؟

غیر از مشکلات اسپاتیفای مود شده، امروزه فرهنگ استفاده از پلتفرم های متنوعی به صورت قانونی و حفظ حق اثر هنرمندان، نوازندگان و خوانندگان خیلی پیش از پیش جا افتاده است. به طوری که استفاده از پلتفرم های موسیقی مثل اسپاتیفای، اپل موزیک و…. تبدیل به امری عادی شده است. استفاده اسپاتیفای مود شده برای چنین افرادی حکم برگ برنده را دارد. در صورتی که هیچ اطلاعی ندارند که ممکن است پای حکم ورود خطرات سهمگینی را به فضای زندگی خود آورده اند.

همچنین طبق گفته James Clemens در رابطه با نسخه هکی برنامه اسپاتیفای Spotify Premium Apk میگوید که امنیت اطلاعات شما تضمین نمیشود و دانلود هر چیزی از هر منبعی غیر از فروشگاه Google Play توصیه نمی شود.

اسپاتیفای پریمیوم چیست؟

اسپاتیفای امکانات دیگری را هم برای دوستداران خود قرار داده است که برای استفاده از این امکانات باید هزینه پرداخت کرد. اگر شما فقط می خواهید از این سرویس برای گوش دادن به چند موسیقی استفاده کنید و نمی خواهید که امکانات بیشتری داشته باشید نیازی به تهیه نسخه ی پرمیوم را ندارید. اسپاتیفای رایگان توسط سیستم های تبلیغاتی اسپانسر می شود پس با استفاده از نسخه پرمیوم بهترین امکانی که شما دریافت خواهید کرد این است که دیگر از شر تبلیغات های مزاحم راحت می شوید و از موسیقی خود نهایت لذت را خواهید برد.مشکلات اسپاتیفای مود شده (کرک شده)

اکانت رایگان اسپاتیفای چیست؟

به محض این که در سایت اسپاتیفای ثبت نام کنید دارای یک اکانت رایگان هستید. به این معنی است که هیچ هزینه ای در مقابل خدمات اسپاتیفای پرداخت نمی کنید. شما می توانید به طور رایگان موسیقی مورد علاقه خود را پیدا کرده و به آن گوش کرده و لیست مورد علاقه خود را بسازید. اما از برخی از امکانات مانند گوش دادن به پادکست و رادیو نمی توانید دسترسی داشته باشید. لذا می بایست پخش تبلیغات حین شنیدن آهنگ را نیز تحمل کنید. به همین علت برای استفاده از سطح با کیفیت تری از این سرویس بهتر است اکانت اسپاتیفای را خریداری کنید.

سخن پایانی

در این مقاله از اسپاتیفای و مشکلات اسپاتیفای مود شده صحبت کردیم. اسپاتیفای یکی از محبوب ترین سرویس های پخش آنلاین موسیقی در دنیاست. اما استفاده از اکانت های مود شده ممکن است عواقبی داشته باشد که به دلیل مشکلات اسپاتیفای مود شده خرید اشتراک ارزان و مود شده اسپاتیفای توصیه نمی شود. از این که تا آخر این مطلب ما را همراهی کردید از شما سپاسگزارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *