blog

چگونه اکانت اسپاتیفای را پرمیوم کنیم ؟

چگونه اکانت اسپاتیفای را پرمیوم کنیم ؟

علاقه مندان دنیای موسیقی، همواره به دنبال خدمات پیشرفته تر سرویس های موسیقایی می گردند و از برنامه های متعددی برای پخش فایل های صوتی استفاده می کنند. اسپاتیفای، یکی از بهترین پلت فرم های اجرای فایل های صوتی است که در نسخه های گوناگونی ارائه می شود. نسخه های رایگان و غیر رایگان این برنامه هر یک کاربردهای خاص خود را دارند؛ مخاطبین برای استفاده از نسخه های غیر رایگان این برنامه باید با استفاده از روش های بین المللی پرداخت ارزی، هزینه آن را پرداخت کنند. اگرچه پرمیوم سازی اکانت اسپاتیفای هزینه بر است، اما امکانات بیشتری هم در اختیار کاربران قرار می دهد. برای خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم ارزان با مشاوران پریمی اکانت در ارتباط باشید.

خصوصیات اکانت اسپاتیفای پرمیوم

این اکانت ها علاوه بر قابلیت های نسخه های رایگان، امکانات گسترده ای برای پخش و انتخاب فایل های موسیقی در اختیار کاربران قرار می دهد. در این نسخه بیش از 70 میلیون فایل موسیقی قابل اجرا است که هر یک از کاربران بر اساس سلیقه موسیقایی خود از آن ها استفاده می کنند. اجرای این برنامه در دستگاه های مختلف نیز محدودیت های استفاده از آن را حذف می کند؛ اسپاتیفای پرمیوم در دستگاه هایی مانند تلفن هوشمند، دستگاه های متصل، رایانه های شخصی، تلویزیون های هوشمند و… قابل اجرا است. این نسخه بدون پخش آگهی مورد استفاده قرار می گیرد که از مزایای این نسخه غیر رایگان محسوب می شود.

کاربران همواره از تبلیغات پی در پی نسخه های رایگان این برنامه گله مند هستند و خرید نسخه های پرمیوم اسپاتیفای خیال آن ها را راحت می کند! استفاده از این ورژن بر خلاف نسخه های رایگان، به صورت آفلاین نیز قابل انجام است. پرش نامحدود، کیفیت بهتر فایل های صوتی، کنترل های پخش صدا، کتابخانه موسیقی و پخش استریم موبایل نیز از مهمترین خصوصیات این نسخه های غیر رایگان محسوب می شوند.

انواع اکانت های پرمیوم اسپاتیفای

اکانت اسپاتیفای پرمیوم در انواع انفرادی و خانوادگی قابل استفاده است. همان طور که از نام این اکانت ها مشخص می شود، نسخه های انفرادی تنها برای استفاده یک کاربر ارائه شده و نسخه های خانوادگی تا 6 نفره از اعضای خانواده را پوشش می دهند. برخی از کاربران اکانت های تک نفره، با ارائه کارت های دانشجویی تخفیف هایی از این برنامه دریافت می کنند. به این ترتیب پرمیوم سازی اکانت اسپاتیفای با هزینه کمتری برای آن ها انجام می شود. برای استفاده از این اکانت ها، باید به صورت ماهانه هزینه اکانت را پرداخت کنید.

چگونه اکانت اسپاتیفای را پرمیوم کنیم ؟

نحوه خرید اکانت اسپاتیفای

برای خرید اکانت های اسپاتیفای پرمیوم، باید هزینه آن را پرداخت کنید؛ اما خرید این برنامه از سرویس های بین المللی و خارج از کشور انجام می شود. بنابراین هزینه این برنامه هم به صورت بین المللی پرداخت خواهد شد. به دلیل تحریم های موجود در کشور، امکان پرداخت های بین المللی برای ما فراهم نیست. به همین خاطر ابزارهایی مانند کردیت کارت و ویزا کارت مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از گیفت کارت های اسپاتیفای یا کیف پول هایی مانند پی پال نیز این فرایند را تسهیل خواهد کرد. با این روش های پرداخت، پرمیوم کردن اکانت اسپاتیفای به سهولت انجام خواهد شد.

تبدیل اکانت اسپاتیفای معمولی به پرمیوم

فرایند پرمیوم کردن اکانت اسپاتیفای، با انتخاب بسته های پرمیوم این برنامه آغاز می شود. برای استفاده از نسخه های تک نفره، پس از پرداخت هزینه، پرمیوم سازی به سادگی انجام می شود و پیچیدگی خاصی ندارد. اما استفاده از نسخه های خانوادگی و پرمیوم سازی آن، با روش دیگری انجام می شود. برای این منظور باید هزینه مربوط به خرید نسخه های خانوادگی برنامه را با استفاده از یکی از اکانت های اعضای خانواده پرداخت کرده و از طریق لینک های دعوت برنامه، سایر اعضای خانواده را به اکانت خانوادگی متصل کنید. برای پرداخت این نسخه ها از آدرس گیفت کارت یا کردیت کارت استفاده می شود. پس از فرایند پرداخت و آدرس دهی، لینک دعوت به صورت خودکار در اختیار کاربران قرار می گیرد.

برای استفاده از نسخه های خانوادگی، باید همه اکانت ها متعلق به یک کشور باشند؛ در غیر این صورت امکان استفاده از لینک دعوت را نخواهند داشت.

بررسی اکانت اسپاتیفای پرمیوم

شما می توانید، پس از دانلود برنامه اسپاتیفای و خرید نسخه های غیر رایگان و پرمیوم این برنامه، با استفاده از چند روش، اعتبار آن ها را بررسی کنید. در روش اول، از طریق اکانت خود وارد منوی برنامه شده و گزینه Subscription را انتخاب کنید. در این بخش از گزینه VIEW DETAILS کلیه جزییات نسخه پرمیوم این برنامه مشاهده خواهند شد. همچنین برای بررسی این برنامه در نسخه های اندروید، وارد صفحه اکانت شده و به قسمت پلن مراجعه کنید.

در برنامه اندروید امکان بازبینی پلن برنامه نیز فراهم است؛ همچنین در این بخش هزینه های پلن و تاریخ صورت حساب های بعدی برنامه نیز مشاهده می شوند. همچنین امکان تغییر پلن برنامه نیز در این دستگاه وجود دارد؛ حتی می توانید، جزییات پرداخت خود را به روز کنید.

اطلاع از منقضی شدن اکانت اسپاتیفای

بعضی از کاربران در رابطه با زمان انقضای این برنامه و نحوه تشخیص آن، ابهاماتی دارند. برای این منظور می توان وضعیت پلن برنامه را بررسی کرده و از طریق جزییات موجود در پلن کاربری، به مدت زمان باقی مانده تا انقضا پی ببرید. در روش بعدی، کاربردهای موسیقایی برنامه را بررسی کنید؛ امکان بارگذاری فایل های موسیقی و استفاده آفلاین از برنامه از قابلیت های منحصر به نسخه پرمیوم هستند که با انقضای اکانت، غیر فعال می شوند. در صورتی که این بخش ها غیر فعال شده باشند، اعتبار حساب پرمیوم شما به پایان رسیده است.

چگونه اکانت اسپاتیفای را پرمیوم کنیم ؟

حذف اکانت های پرمیوم

وقتی به اکانت اسپاتیفای پرمیوم نیازی نداشته باشیم و یا از برنامه استفاده نکنیم، از روش های حذف این برنامه قادر به پاک کردن اکانت پرمیوم خواهیم بود. برای این منظور به سایت اصلی برنامه مراجعه کرده و وارد بخش مدیریت اشتراک ها و پرداخت شوید. در این قسمت جزییات مختلف اکانت شما مشاهده می شوند؛ از جمله آدرس گیفت کارتی که با استفاده از آن نسخه های پرمیوم را خریداری کرده اید. شما می توانید، با حذف اطلاعات کارت اعتباری خود این نسخه ها را پاک کنید؛ همچنین تغییر روش پرداخت نیز سبب حذف اکانت های پرمیوم خواهد شد.

روش های استفاده از نسخه های رایگان اسپاتیفای پرمیوم

اگر می خواهید، بدون پرداخت هزینه، پرمیوم سازی اکانت اسپاتیفای خود را انجام دهید، روش های زیر را امتحان کنید:

  1. نسخه های مگامود اسپاتیفای را نصب کنید؛ برای استفاده از این برنامه گزینه Allow installation from unknown sources را فعال سازی کرده و از امکانات نسخه پرمیوم به رایگان بهره مند شوید.
  2. ربات های تلگرامی اسپاتیفای نیز برای پرمیوم کردن اکانت اسپاتیفای قابل استفاده هستند.
  3. در سالل 2021 رمزهایی برای اکانت های رایگان اسپاتیفای پرمیوم ارائه شدند که استفاده از آن ها امکان ایجاد قابلیت های نسخه پرمیوم این برنامه را فراهم می کند. سایت هایی مانند BugMeNot این رمزها را با مخاطبین به اشتراک می گذارد.

جمع بندی

برنامه کاربردی اسپاتیفای سهم روزانه موسیقی شما را در اختیارتان می گذارد! تنوع فایل های موسیقی موجود در این برنامه یکی از مزایای استفاده از آن است؛ اما قابلیت های نسخه های پرمیوم این برنامه لطف دیگری دارند و استفاده از آن را لذت بخش تر می کنند! شما می توانید، با پرداخت هزینه ماهیانه از انواع اکانت های نسخه های پرمیوم اسپاتیفای استفاده کرده و با ساده ترین روش این قابلیت ها را به دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *