blog

آموزش پاک کردن آخرین آهنگ های پخش شده در اسپاتیفای

آموزش پاک کردن آخرین آهنگ های پخش شده در اسپاتیفای

اسپاتیفای یک سرویس استریم پخش موزیک است که از طریق آن می توانید به هر موسیقی که دوست دارید گوش کنید با خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای قابلیت های زیادی را دریافت می کنیم و میلیون ها آهنگ به طور آنلاین دسترسی خواهید داشت یکی از مشکلات متداول حذف لیست پخش اسپاتیفای است. برای آشنایی با چگونگی این کار تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

اسپاتیفای چیست؟

اسپاتیفای یک سرویس پخش موزیک به صورت آنلاین است شما با دانلود اسپاتیفای و خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم میتوانید به میلیون ها آهنگ محبوب در سراسر جهان گوش کنید. همچنین قابلیت های دیگر اسپاتیفای باعث شده تا کاربران زیادی در سرتاسر جهان از این برنامه استفاده کنند طبق آمار های اخیر کاربرانی که از سرویس اسپاتیفای استفاده می کنند حدود ۴۰۰ میلیون نفر برآورد شده است.

اسپاتیفای توسط یک شرکت سوئدی در سال ۲۰۰۸ رونمایی شد. شرکت سوئدی با هدف حفظ حقوق مولفین و خوانندگان وارد عرصه موسیقی شد و تمامی موسیقی های روز دنیا را در قالب یک سرویس استریم به شنوندگان عرضه میکند. اما در مقابل کاربران ملزم هستند که با خرید اکانت پرمیوم spotify حق الزحمه هنرمندان را بپردازند یا اگر از اکانت رایگان اسپاتیفای استفاده می‌کنند باید تبلیغات ۳۰ ثانیه ای را میان آهنگ ها ببینند.

انواع اکانت اسپاتیفای

به طور کلی اسپاتیفای دارای دو نوع اکانت است.

اکانت اسپاتیفای رایگان

هر کاربری با ثبت نام در سایت اسپاتیفای یا دانلود نرم افزار آن مطابق پلتفرم دستگاه خود میتواند از اکانت رایگان اسپاتیفای بهره‌مند شود قابلیت های محدودی دارد که در ادامه به آن اشاره می کنیم. امروز کیفیت آهنگ ها برای هر شنونده از اهمیت زیادی برخوردار است؛ بدین ترتیب افرادی که از اکانت رایگان استفاده می کنند، می توانند کیفیت آهنگ ها از حد معمولی تغییر دهند. همچنین اگر موسیقی را دوست ندارند بیش از ۵ بار نمی توانند موسیقی را رد کنند. از دیگر معایب اکانت های رایگان تبلیغات ۳۰ ثانیه بین آهنگ هاست که برای بسیاری از افراد ایجاد مزاحمت می کند. برای خلاص شدن از تبلیغات مزاحم قابلیت‌های محدود اسپاتیفای می توانید اکانت پرمیوم اسپاتیفای را خریداری کنید.

آموزش پاک کردن آخرین آهنگ های پخش شده در اسپاتیفای

اکانت پرمیوم اسپاتیفای

سرویس اسپاتیفای با توجه به اینکه تنوع زیادی در کاربران خود مشاهده می کند پلن های اشتراکی را با تنوع مختلف ایجاد کرده به طوری که هم خانواده یا زوج و یا دانش‌آموزان و دانشجویان می‌توانند به صورت اشتراکی از یک پلن استفاده کنند و هزینه کمتری به طور ماهانه بپردازند.

  • افرادی که اکانت پرمیوم اسپاتیفای را خریداری میکنند میتوانند به میلیون ها آهنگ دسترسی داشته باشند و پادکست های جذاب شنیدنی را به طور آنلاین گوش دادند.
  • همچنین قابلیت ذخیره کردن آهنگ ها به صورت آفلاین برای اکانت اسپاتیفای پرمیوم فعال است.
  • کیفیت آهنگ ها به طور دلخواه برای کاربران موجود است که می تواند آن را به روی بهترین حالت خود گذاشته و از شنیدن موسیقی با بهترین کیفیت و نهایت لذت را ببرند.
  • قابلیت حذف لیست پخش اسپاتیفای از دیگر مزایای اکانت های پرمیوم این سرویس می باشد.
  • رادیو اسپاتیفای قابلیت که به تازگی به جدیدترین نسخه این سرویس اضافه شده و درون رادیو آهنگ های روز دنیا و پادکست های جذاب به صورت رندوم پخش می شوند.

پاک کردن لیست پخش اخیر آهنگ ها در اسپاتیفای

در این قسمت برای حذف لیست پخش اسپاتیفای تنها لازم است که مراحل گفته شده را دنبال کنید تا به آسانی لیست مورد نظر شما حذف شود. در ابتدا لازم به ذکر است که پاک کردن لیست پخش اسپاتیفای در تمام پلتفرم های آیفون آیپد اندروید و دسکتاپ یکسان است. اکنون به برنامه اسپاتیفای وارد شوید و به برگه Library بروید.

اکنون می توانید به پلی لیست هایی که اخیراً با آن گوش داده اید دسترسی داشته باشید اکنون روی لیست پخش مورد نظر بزنید و روی نماد سه نقطه کلیک کنید. در میان گزینه ها Delete Playlist راه پیدا نموده و به روی آن آن کلیک کنید. معنی این گزینه حذف لیست پخش اسپاتیفای است.

بعد از کلیک کردن به روی این گزینه اعلان برای شما نمایش داده می شود از شما میخواهد تایید کنید واقعاً قصد حذف لیست پخش اسپاتیفای را دارید و نمی تواند آن را بازیابی کنیم در صورت تایید گزینه Delete را بزنید.

گاهی به دلایلی امکان پاک کردن لیست پخش اسپاتیفای وجود ندارد اما برای این کار می‌توانید لیست پخش را از کتابخانه خود حذف کنید. برای این کار روی گزینه Library بروید لیست پخش مورد نظر خود را پیدا کنید و به روی آن کلیک کنید.

حالا تنها کاری که میتواند انجام دهیم نگاه کنید و اگر نماد قلب در درون صفحه سبز است باید یک بار بر روی آن کلیک کنید تا شبیه به یک قلب خالی در بیاید. این تنها چیزی است که می تواند لیست پخش اسپاتیفای را حذف کند. اکنون زمانی است که می توانید به روی لیست های پخش که هنوز از آنها لذت می برید تمرکز کنید.

آموزش پاک کردن آخرین آهنگ های پخش شده در اسپاتیفای

جدیدترین قابلیت های سرویس اسپاتیفای

  • به تازگی اسپاتیفای متن تمامی آهنگ ها را در کنار هر آهنگ به کاربران نشان می دهد که با توجه به ناحیه مورد نظر شما متن آهنگ تغییر می کند. از دیگر خبرهای خوب برای کاربران ایرانی آنکه مشاهده متن آهنگ در اسپاتیفای به زبان فارسی به تازگی فعال شده است.
  • اسپاتیفای دارای یک هوش مصنوعی است که با توجه به آخرین شنیده های شما و سبکی که به آن علاقه دارید جدیدترین آهنگ ها را با همان سبک برای شما پیشنهاد می کند. همچنین لیست های پخش را که ممکن است دوست داشته باشید نیز با توجه به این الگوریتم به شما نشان داده میشود.
  • در گذشته کتابخانه اسپاتیفای دارای محدودیتی بود اما بعد از حضور کرونا افزایش کاربران این سرویس این محدودیت برداشته شد و اکنون می توانید هر تعداد موسیقی که می خواهید به کتابخانه خود اضافه کنید.
  • می تواند یک Group Session بسازید که در آن دو یا چند کاربر از نسخه پریمیوم استفاده می کنند و در یک نشست حضور دارند امکان کنترل موسیقی های در حال پخش با یکدیگر دوست داشته باشند. با شیوع اپیدمی کرونا استفاده از این قابلیت باعث شده افراد دوستان و همکاران در دنیای مجازی یک بار دیگر به همدیگر نزدیک شوند و از یک موسیقی نهایت لذت را ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *