blog

آموزش ساخت اکانت در اسپاتیفای کیدز برای کودکان

آموزش ساخت اکانت در اسپاتیفای کیدز برای کودکان

یکی از دغدغه های مهم والدین امروزی، ایمن نگه داشتن محیط اینترنت برای کودکان است که در این زمینه از ابزارهای مختلفی استفاده می کنند. در میان صفحات اینترنت و برنامه های متنوع آن، بدون شک برنامه یا موزیکی وجود دارد که برای کودک شما مناسب نیست و این مسئله استفاده از ابزارهای اینترنتی مخصوص کودک را ضروری تر می کند. یکی از خدمات شایسته کمپانی اسپاتیفای، ارائه نسخه اسپاتیفای کیدز برای استفاده کودکان است. ساخت اکانت اسپاتیفای برای کودکان بسیار ساده است و در عین حال کاربردهای بسیاری برای آن ها دارد.

یکی از برنامه های مورد علاقه کودکان در صفحات اینترنت، اپلیکیشن های مخصوص موسیقی است. اسپاتیفای کیدز با هدف ارائه بهترین موسیقی های مخصوص کودک طراحی شده است و مورد استفاده قرار می گیرد. در این برنامه انواع فایل های صوتی لالایی، داستان و قصه کودک و ترانه های شاد کودکانه بارگذاری شده و برای کودکان پخش می شوند. با استفاده از این نسخه اسپاتیفای، کتابخانه موسیقی شما قفل شده و موزیک های مخصوص کودکان به صورت گزینشی در آن نمایش داده می شوند. به این ترتیب نگرانی شما در رابطه با سلیقه موسیقایی فرزندتان رفع خواهد شد. در این گزارش به بررسی نسخه اسپاتیفای کیدز و نکاتی در خصوص این برنامه می پردازیم. برای خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم ارزان بصورت تضمینی و ضمانت تا آخرین روز اشتراک به فروشگاه پریمی اکانت مراجعه نمایید.

اکانت اسپاتیفای پرمیوم spotify premium

تومان 20,000تومان 3,400,000
  • کیفیت بالای آهنگ ها​
  • بدون قطع شدن و نویز​
  • آفلاین گوش کنید و بدون محدودیت دانلود کنید​

آشنایی با برنامه اسپاتیفای کیدز

پیش از آموزش ساخت حساب مخصوص کودکان در اسپاتیفای، بهتر است با ساختار این برنامه بیشتر آشنا شوید. این پلت فرم پخش موسیقی یک سرویس مستقل محسوب نمی شود؛ بلکه گوشه ای از برنامه گسترده اسپاتیفای می باشد که با حق اشتراک بیمه خانواده با هزینه 14 دلار در ماه در اختیار کاربران قرار می گیرد. با استفاده از این برنامه، عادت های موسیقایی کودکان شما کنترل شده و موزیک هایی امن و مناسب تر برای آن ها گزینش می شوند. پس از ساخت اکانت اسپاتیفای برای کودکان در فضای این برنامه دسته بندی های مختلفی از انواع موسیقی نیز مشاهده می شوند که هر یک از آن ها برای رده های سنی مختلفی مناسب هستند.

به طور مثال برخی از دسته بندی های موسیقی برای کودکان زیر 6 سال هستند و برخی به کودکان 6 تا 12 سال اختصاص داده می شوند. به این ترتیب خانواده ها به سادگی می توانند، فایل های مخصوص فرزندان خود را در سرویس اسپاتیفای پیدا کنند. این برنامه تنها با خرید نسخه پریمیوم اسپاتیفای قابل استفاده است و برای ساخت این اکانت ها حتما باید از تلفن همراه استفاده کنید. این سرویس تنها بر روی سیستم عامل ای او اس و اندروید قابل اجرا است. در این برنامه امکان قفل کردن برخی از فایل ها و دسته بندی ها وجود دارد و به این ترتیب هیچ فایل نامناسبی برای کودکان شما پخش نخواهد شد.

آموزش مراحل ساخت حساب اسپاتیفای کیدز

در این بخش به آموزش ساخت حساب مخصوص کودکان در اسپاتیفای می پردازیم. این فرایند در چند مرحله ساده صورت می گیرد؛ در وهله اول باید یکی از اسلاتهای این برنامه را برای استفاده خانوادگی خریداری کنید؛ پس از خرید می توانید، تا 6 نفر از اعضای خانواده را به این سرویس متصل کنید.

مرحله نصب برنامه

برای شروع برنامه و استفاده از قابلیت های آن، ابتدا باید یک نسخه اصلی از این پلت فرم را در سیستم عامل اندروید بارگذاری کرده و پس از دانلود اسپاتیفای برنامه را راه اندازی کنید. در این خصوص باید حتما یک حساب کاربری ثبت کنید و از قسمت ورود به سیستم، وارد پلت فرم شوید. در این بخش باید از نسخه پریمیوم فمیلی استفاده کنید. در نظر داشته باشید که برای کنترل فایل های موسیقی، باید حتما مدیر این حساب پریمیوم باشید؛ پس از این مهم اطمینان حاصل کنید. در صورتی که در خانواده پریمیوم عضویت نداشته باشید، از شما خواسته می شود که در این برنامه عضو شوید.

مرحله ورود به برنامه

پس از ساخت اکانت اسپاتیفای برای کودکان، از شما در رابطه با سرپرستی فرزندتان سوالاتی می شود که باید گزینه تایید را بزنید. سپس باید یک پین چهار رقمی را برای قفل کردن برنامه و جلوگیری از استفاده آزادانه کودکان تعیین کنید. به این ترتیب دسترسی کودک شما به بخشی از برنامه محدود خواهد شد.

مرحله ساخت اکانت اسپاتیفای کیدز برای کودکان

در مرحله بعدی می توانید، اکانت اسپاتیفای مخصوص کودکان را ایجاد کنید و نام او را نیز در برنامه وارد نمایید؛ به این ترتیب کودک شما از یک حریک شخصی در اکانت خانوادگی برخوردار خواهد شد. در صورت نیاز می توانید، تاریخ تولد کودک خود را نیز در کادرهای مربوطه وارد کنید. پس از آماده شدن اطلاعات اکانت کودک بر روی گزینه ادامه بزنید.

آموزش ساخت اکانت در اسپاتیفای کیدز برای کودکان

انتخاب دسته بندی های موسیقی

در مرحله بعدی از آموزش ساخت حساب مخصوص کودکان در اسپاتیفای، به تعیین دسته بندی های موسیقی برای کودکان می رسیم. در این بخش باید سن کودک خود را مشخص کنید تا فایل های مخصوص به این رده سنی نمایش داده شوند. در صورتی که کودک شما 5 یا زیر 5 سال سن دارد، فایل های موسیقی مخصوص به کودکان برای او نمایش داده می شوند و در صورتی که سن او بالاتر باشد، در میان کودکان بزرگسال قرار گرفته و فایل های مخصوص به نوجوانان برای او ارائه می شوند. پس از این مرحله مجددا گزینه ادامه را لمس کنید.

انتخاب نماد متحرک اکانت

در مراحل ساخت اکانت اسپاتیفای برای کودکان، شما می توانید، یکی از شخصیت های کارتونی یا انیمیشنی که در برنامه نشان داده می شوند، برای کودک خود انتخاب کرده و آن را برای اکانت خصوصی او در نظر بگیرید. به این ترتیب کودک حساب کاربری خود را با استفاده از این نماد بهتر تشخیص خواهد داد. سپس روی دکمه تنظیم بزنید تا مرحله پایانی نیز تکمیل شود. در مرحله بعدی کودک می تواند، با استفاده از ابزارهای جست و جوی مربوطه، فایل های مورد علاقه خود را در برنامه پیدا کند.

بازگشت به نسخه والدین در برنامه اسپاتیفای

همان طور که پیش تر اشاره شد، این پلت فرم برای استفاده خانواده نیز نسخه هایی ارائه کرده است؛ از این نسخه ها همه اعضای خانواده استفاده می کنند. بنابراین پس از ساخت اکانت اسپاتیفای کیدز، مجددا می توانید، وارد نسخه مخصوص والدین شوید و موسیقی های مخصوص بزرگسال را نیز پخش کنید؛ کلیه این قابلیت ها با خرید یک نسخه پریمیوم برنامه ارائه می شوند.

برای این منظور در قسمت بالای صفحه گزینه parental settings را انتخاب کرده و پین کدی که پیش تر انتخاب کرده بودید را در کادر مربوطه وارد کنید. پس از پذیرش پین کد شما، قابلیت های متعدد برنامه در اختیارتان خواهند بود. شما می توانید، در این بخش حساب کاربری کودک را به نوجوان ارتقا دهید و یا شماره پین تعیین شده را تغییر دهید. در این بخش از برنامه جعبه های متنی گوناگونی در اختیار شما قرار دارند که به دلخواه می توانید، برخی از اطلاعات آن ها را تغییر دهید. همچنین می توانید، دسته بندی موسیقایی موجود را نیز تغییر داده و با لمس گزینه ذخیره و تیک بالای برنامه تغییرات مورد نظر را اعمال کنید.

آموزش ساخت اکانت در اسپاتیفای کیدز برای کودکان

نکاتی برای استفاده از اسپاتیفای کیدز

در برنامه spotify kids کلیه داده ها به صورت رمز گذاری شده نمایش داده می شوند؛ گروه سنی کودک، داده های مکانی و زمانی و… برای کودکان نمایش داده نمی شوند و این مسئله از تغییر اطلاعات برنامه جلوگیری خواهد کرد. این برنامه نسخه ای ارائه کرده که با GDPR مطابقت دارد و به این ترتیب سیاست حفظ حریم خصوصی را برای کاربران پیاده سازی می کند. در این برنامه کودکان با پیشنهادات موسیقایی محدودی رو به رو می شوند و فایل های موسیقی مخصوص آن ها با حساسیت بیشتری ارائه خواهند شد.

جمع بندی

در این بخش با آموزش ساخت حساب مخصوص کودکان در اسپاتیفای، برای گوش دادن ایمن کودکان شما به موسیقی، اطلاعاتی ارائه کردیم. ساخت اکانت اسپاتیفای برای کودکان مزایای بی شماری دارد و آن ها را با دنیای موسیقی سالم و مخصوص سن و سالشان آشنا می کند. گوش دادن به موسیقی سن و سال نمی شناسد! همه افراد در همه رده های سنی، به شنیدن موسیقی نیاز دارند و با این قابلیت ها روحیه خود را تقویت می کنند. آموزش ساخت حساب مخصوص کودکان در اسپاتیفای به شما کمک می کند که بهترین نوع این فایل ها را برای استفاده کودکتان انتخاب کنید و با استفاده از ترفندهای برنامه اسپاتیفای آرامش را به جو خانوادگی خود برگردانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *